Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Uitlaatspruitstukpakking MV6
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 juli 2010 om 10:11 #17223055
Omega vrienden,
Helaas heeft mijn Omega MV6 last van een lekkende uitlaatspruitstukpakking links.
Iemand tips om daar bij te komen? TIS roept doodleuk dat je de motor moet uitbouwen.. En ja, dan kun je er prima bij…
Maarehhh…Dus wie kan me de gouden tip geven om het met ingebouwde motor te regelen.
Alvast bedankt.
1 juli 2010 om 10:18 #17694573Volgens mij hoeft de motor er niet percee uit, maar volstaat iets kantelen van de motor al.
Zal je dus wel de motor (gedeeltelijk) los moeten maken.Denk wel dat het makkelijker sleutelen is als de motor ernaast staat ipv nog in de auto hangt.
1 juli 2010 om 10:25 #17694574Ja, tuurlijk…
Maar daarvoor ontbreekt me echt ff de tijd en het ding moet door de APK.
Eventueel eerst de bouten nog maar wat aantrekken, indien mogelijk.. Alsie maar ff door de APK komt. Daarna zien we verder, al is al wel zeker dat deze Omega ons spoedig gaat verlaten..1 juli 2010 om 11:40 #17694575Je zult het blok moeten kantelen om erbij te kunnen.
Of je zult je abs systeem moeten uitbouwen dan heb je ruimte zat.
Misschien kun je van onder erbij.
Gr Jack
1 juli 2010 om 12:28 #17694576Krijg je dat ABS nog weer een beetje gemakkelijk ontlucht?
Ik heb trouwens ff staan kijken, maar van onderaf kun je ook weinig. :swear
1 juli 2010 om 13:13 #17694577Tja Omega & APK…
Heeft me de nodige hoofdbrekens al bezorgd, én geld.
Een reden waarom ik ‘m dus ook niet meer heb.Grappig, las trouwens bijv. in het topic van vectragt dat ze portomonee al tegen begon tegen te stribbelen..
Met een Omega kan je dat beter niet hebben, maar juist een hele soepele en welwillende beurs.. Of ‘t baasje dat ook is, is een 2e :jerry1 juli 2010 om 18:21 #17694578Het kan wel zonder motor uitbouw maar het is wel echt werk.
Ik hoop voor je dat je een brug tot je beschikking hebt.1 juli 2010 om 21:32 #17694579Hai,
het is te doen zonder motor te takelen of te kantelen. Hoofdrem cilinder eruit en klepdeksel eraf. Zeg al, het is wel te doen maar is absoluuts geen feest. Heb afgelopen keer twee koppen eraf gehad zonder brug of takel en dat doe ik dus niet meer zo. Het is te doen maar wel redelijk afzien..
Als je een brug hebt en een motor takel is dat echt wel een advies om de motor los te koppelen en omhoog te halen…
Groet Marvin
1 juli 2010 om 21:50 #17694580oef:o dat zijn geen grappen!!
Suc6 ermee in ieder geval:vertag
Groeten,
Niels
2 juli 2010 om 08:35 #17694581origineel gepost door MantaPower
Hai,het is te doen zonder motor te takelen of te kantelen. Hoofdrem cilinder eruit en klepdeksel eraf. Zeg al, het is wel te doen maar is absoluuts geen feest. Heb afgelopen keer twee koppen eraf gehad zonder brug of takel en dat doe ik dus niet meer zo. Het is te doen maar wel redelijk afzien..
Als je een brug hebt en een motor takel is dat echt wel een advies om de motor los te koppelen en omhoog te halen…
Groet Marvin
Sh*t, das geen geintje inderdaad… En dat voor een auto die eruit gaat..
Ik begin er serieus over te denken om ‘m in de te koop rubriek te zetten… Bah!
Nah, eerst eens proberen of ik de bouten aan kan trekken.. Zal ook niet meevallen maar wellicht kan de orthopeet later alles weer recht krijgen… :jerry
2 juli 2010 om 16:05 #17694582Goed, na wat vergeefse pogingen is de kogel door de kerk: De Omega gaat in de verkoop. :cry Ik heb de tijd voorlopig niet om er de benodigde aandacht aan te besteden…
De auto is eigenlijk nog te goed, maarja.. Wie er wat aandach aan schenkt koopt er verder een prima Omega aan.Interesse? Kijk -hier-
3 juli 2010 om 04:54 #17694583In deze topic zegje dat de linkerkant lekt en in je advertentie staat dat de rechterkant lekt????????
Rechts kun je namelijk wel aardig bij om te fixen…..
Balen dan je hem om zo’n reden wil verkopen….
3 juli 2010 om 06:14 #17694584Opps… foutje in de advertentie :sleeping
Aangepast!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.