Ik zoek een ander uitlaatspruitstuk voor de z16xe. Mijn cat is waarschijnlijk niet veel waard meer, net zoals het flexibele stuk.
Past een x14xe/x16xe uitlaatspruitstuk van een Astra F/Corsa B op mijn Z16XE in een Astra G? EGR boeit volgens mij niet echt, aangezien ik deze afgedopt heb en binnenkort de EGR cheater ga monteren.
Zonee, welke ander uitlaatspruitstuk past wel(ik wil een met aparte cat)?
Ik heb gewoon een spagettie voor een x16xe en dat past. Enkel je moet een katalysator hebben voor de apk.
Ofwel dan moet je zelf kat en je voorpijp passend maken.
ok bedankt voor de info. hoe zit het met de voorpijp van de x16xe? Uiteraard bout hij op het x16xe spruitstuk, maar komt hij ook goed uit bij de middendemper aansluiting?
er zijn astra g modellen waarbij die van een x16xel de kat en voorpijp onder de auto hang maar dat zijn de eerste en deze past plug and play, maar heb deze nooit echt gepast. Maar middendemper is gelijk van de x16xel en de z16xe
ah ok. ik heb nu een x14xe/x16xe rvs 4-2-1 spruitstuk op oog wat zowizo al een aangepaste voorpijp eist. Dan monteer ik in die pijp een sportkat, heb ik meteen alle problemen daar opgelost.
Auteur
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.