uitlaatpoorten motor z18xe en x18xe1 gelijk ?

Forumindex Forums Modellen Astra uitlaatpoorten motor z18xe en x18xe1 gelijk ?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273349
    LorenzoGrootveld
      Lid sinds:
      7 September 2013

      Hallo mede Opel rijders,

      Ik zou graag willen weten of een uitlaat spruitstuk van een z18xe op een x18xe1 past ?
      En dan bedoel ik kwa uitlaatpoorten en tapeinden enzo.

      Ik ben namelijk opzoek naar een spaghetti uitlaatspruitstuk maar deze zijn voor een x18xe1 aardig lastig te vinden nu hebben ze er bij crooke tuning een maar voor een z18xe.

      Nu kwam het idee in mijn hoofd als de uitlaatspruitstukken uitwisselbaar zijn om dan deze te monteren van een z18xe met de voorpijp van dit type motor ?
      De voorpijp van deze motoren is nagenoeg hetzelfde lijkt mij alleen die van mijn motor loopt verder door naar boven.

      Groeten,
      Lorenzo

      #18294963
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Uitlaatspruitstukken zijn uitwisselbaar, maar hier een voor de x18xe1 http://www.risse-motorsport.de/product_info.php/language/en/info/p1024_Faecherkruemmer-Vectra-B–X18XE1.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

        #18294964
        Shane_Astra_g
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 December 2012

          Verplaatst zo een spaghetti spruitstuk(4-2-1) het koppel veel naar beneden? Ik lees vaak verhalen dat het koppel iets eerder in komt enzo. Maar is dit ook echt merkbaar dan? en hoeveel toeren schuift dit dan op? Ik heb een compleet uitlaat op maat in rvs. Ben benieuwd wat een spaghetti spruitstuk hiermee doet.

          Sorry voor de hijack. :afro

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.