Forumindex › Forums › Modellen › Manta › uitlaatlijn einddemper
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 januari 2010 om 17:45 #17216574
Mensen, voor de daily ben ik eigenlijk opzoek naar een ander uitlaatje. Zit nu nog alles origineel onder, maar wil iets sportievers. Wat zijn jullie suggesties betreft de A manta? Wat hebben jullie onder de auto hangen?
Heb goede verhalen van Simons gehoord, alleen de prijs is mij té. Met alleen einddemper, krijg je dan ook sportiever geluid (heb geen ervaring ermee)
23 januari 2010 om 17:50 #17598565kheb groep a met alleen einddemper eindemper is eigenlijk leeg komt een beetje TE veel geluid uit als je wel weet,maar met gewoon een simons uitlaatje is het stukken minder,
heb een normaal spruitstuk,alleen waar die van 2 naar 1 naar is bij mij 63,5mm,ipv 45 mm,vanaf daar is hij gewoon door losse uitlaat delen in elkaar gezet tot aan de achterste demper,
kan je zelf bepalen hoe hij loopt enz,mijne hangt nu echt strak tegen de bodem(nieuwe delen)en komt lekkere sounds uit ipv dat scherpe geluid 2 maanden geleden,nu beetje 400 achtig:)23 januari 2010 om 17:53 #17598566bij mij is de einddemper vervangen door een stuk rvs en de auto klinkt nog redelijk beschaafd, niet zoals al die golfjes met die dikke brul pijpen. maar echt netjes. zal binnenkort er eens ondergaan liggen voor foto’s, en kijken of ik het geluid op kan nemen.
23 januari 2010 om 18:21 #17598567origineel gepost door manta1
bij mij is de einddemper vervangen door een stuk rvs en de auto klinkt nog redelijk beschaafd, niet zoals al die golfjes met die dikke brul pijpen. maar echt netjes. zal binnenkort er eens ondergaan liggen voor foto’s, en kijken of ik het geluid op kan nemen.dat zou mooi zijn!
23 januari 2010 om 18:57 #17598568Heb onder me B een complete Simons groep A liggen, met spaghetti uitlaatspruitstuk.. klinkt zeer mooi niet echt teveel kabaal maar gewoon een mooie brul
24 januari 2010 om 14:37 #17598569Heb vorige maand ook volledig groep A van Simons onder m’n manta B gehangen,, incl. spagettispruitstuk..
Ben dr ook goed over te spreken!:thumbup
24 januari 2010 om 16:50 #17598570bij mijn a heb ik de middendemper ertussen uit gelaten..
en alleen een eindemper van een b erachter gezet.. klink ook al best wel goed..24 januari 2010 om 18:02 #17598571mmm.. stof om over na te denken. Verdere ideeën altijd welkom:cool:
24 januari 2010 om 18:30 #17598572ik heb nu bij de b gister een groep a met 2 dempers gemonteerd
komt mij eigenlijk iets teveel herrie uit voor t mooie
24 januari 2010 om 19:00 #17598573groep a heeft het mooiste geluid 63,5 mm simpel aan te passen effe kijken op mp voor een gebruikte;)
24 januari 2010 om 19:05 #17598574origineel gepost door Opelkees
ik heb nu bij de b gister een groep a met 2 dempers gemonteerdkomt mij eigenlijk iets teveel herrie uit voor t mooie
Zo te horen was dat geen JETEX uitlaat.
24 januari 2010 om 19:09 #17598575origineel gepost door JOZO
Mensen, voor de daily ben ik eigenlijk opzoek naar een ander uitlaatje. Zit nu nog alles origineel onder, maar wil iets sportievers. Wat zijn jullie suggesties betreft de A manta? Wat hebben jullie onder de auto hangen?Heb goede verhalen van Simons gehoord, alleen de prijs is mij té. Met alleen einddemper, krijg je dan ook sportiever geluid (heb geen ervaring ermee)
Gewoon een JETEX/SIMONS eronder, is kwaliteit uit ZWEDEN en gaat jaaaaaren mee.
En je hebt garantie, heb je bij de neppers niet!
Dus wat let je…………
JETEX/SIMONS!!24 januari 2010 om 19:09 #17598576Vind ze nieuw ook niet al te prijzig. Kan ook aan RVS groep A komen voor 500€
25 januari 2010 om 09:44 #17598577origineel gepost door jethro
origineel gepost door JOZO
Mensen, voor de daily ben ik eigenlijk opzoek naar een ander uitlaatje. Zit nu nog alles origineel onder, maar wil iets sportievers. Wat zijn jullie suggesties betreft de A manta? Wat hebben jullie onder de auto hangen?Heb goede verhalen van Simons gehoord, alleen de prijs is mij té. Met alleen einddemper, krijg je dan ook sportiever geluid (heb geen ervaring ermee)
Dus wat let je…………
JETEX/SIMONS!!dat is wel alleen in aluminiumstaal vekrijgbaar toch?
25 januari 2010 om 09:51 #17598578welke tussendemper en eindemper geven een redelijk geluid bij SIMONS?
er zijn veel verschillende te krijgen als ik zo op de site kijk. moet een normaal geluid uit komen.iemand misschien die een filmpje heeft met het geluid, + welk type demper eronder zit?
25 januari 2010 om 10:19 #17598579filmpjes met geluid geven een verkeerd geluid van een uitlaat dat moet je in,t eggie horen
25 januari 2010 om 20:02 #17598580voor de b is ie met spaghettie spruitstuk aardig end richting de €700 van jetex/simons
passen die uitlaten altijd netjes?
27 januari 2010 om 21:08 #17598581origineel gepost door JOZO
origineel gepost door jethro
Dus wat let je…………
Klopt helemaal, de JETEX uitlaat voor den ascona/manta- a kost een habbekrats namelijk € 282,-
Heel weinig voor een kwaliteit uitlaat MADE IN ZWEDEN.27 januari 2010 om 21:15 #17598582origineel gepost door Opelkees
voor de b is ie met spaghettie spruitstuk aardig end richting de €700 van jetex/simonspassen die uitlaten altijd netjes?
Bijna opelkees, de 4-2-1 spruitstuk en de groep-a halfset ( is zonder vlampijp ) kost € 659,-
Wel kwaliteit uit ZWEDEN past perfect, en op de groep-a systeem zit geen garantie.
Deze uitlaten word dus gebruikt in wedstrijd verband rally/races, en een ieder die dat van dichtbij heeft meegemaakt weet wat dat inhoud.:D28 januari 2010 om 09:53 #17598583origineel gepost door jethro
origineel gepost door jethro
Dus wat let je…………
Heb al een offerte voor 250 incl dus weer wat goedkoper.. We wachten overige offertes af, maar prijs zal rond deze koers blijven hangen
Klopt helemaal, de JETEX uitlaat voor den ascona/manta- a kost een habbekrats namelijk € 282,-
Heel weinig voor een kwaliteit uitlaat MADE IN ZWEDEN. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.