uitlaatkleppen x30xe in c25xe kop?

Forumindex Forums Techniek V6. C25XE / X25XE / X30XE / Y26SE enz uitlaatkleppen x30xe in c25xe kop?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    drakos
    Deelnemer

past dit?

reden dat ik het vraag is omdat ik voor mijn omega de koppen aan het reviseren ben en nog een set x30 gevulde kleppen heb liggen..
      kan nooit kwaad op het circuit om beetje extra warmteafvoer te hebben :angel

inlaat was wel hetzelfde als het goed is?

bart-gsi
      Deelnemer

voor mijn weten ( en wat mij verteld is) is dat de X30xe en de X25xe blokken het zelfde zijn op de cilinder inhoud na maar hier zeg ik dit wel met een twijfel.. anders kun je Wim-v6 een pm sturen…

drakos
        Deelnemer

blokken zijn inderdaad nagenoeg gelijk, ook de koppen komen uit dezelfde mal
          alleen is de verbrandingskamer van de x30 koppen groter/breder.. 2.5 past wel op 3.0.. andersom niet

inlaatkleppen zijn hetzelfde, uitlaat weet ik dus niet zeker.
          nu kom ik daar snel genoeg achter als ik de kleppen naast elkaar heb liggen maar als iemand bij voorbaat kan zeggen of het past scheelt het me de x30 koppen slopen.

wim-v6
          Deelnemer

Zou het niet durven zeggen, heb deze kleppen nog niet naast elkaar gehad.

De X30XE uitlaatkleppen hebben wel natrium vulling voor de koeling van deze kleppen.

Willem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.