Uitlaatgas controle en radiatorlampje branden!!

Forumindex Forums Modellen Astra Uitlaatgas controle en radiatorlampje branden!!

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    astra coupeeee

Hallo,

Het welbekende lichtje “uitlaatgascontrole” brand constant bij mijn auto is net gebeurd en gaat niet uit. Hiervoor had ik al een brandend radiotorlampje die brand nog steeds daarbij is het uitlaatgaslampje er nu bijgekomen!

Deze branden nu dus allebei 4 en 7;

Uploaded with ImageShack.us

wat zou deze combinatie betekenen? (astra coupe 2002 1.8 LPG-3 125PK) en vandaag sprong de auto steeds terug op benzine;

– bij stationair op lpg begint de auto na een paar minuten ligt te stotteren en gaat terug op benzine (benzine loopt normaal)
      – Tijdens het rijden gaat de auto ook steeds terug op benzine, wanneer ik de schakelaar uitzet en weer op lpg loopt de auto weer op lpg en gaat dan zelden terug op benzine tijdens rijden maar als ik stop gaat hij na 1 minuut stationair weer ligt stotteren en schakeld naar benzine.

Wie heeft er een idee??

Gr.

daveman
      Deelnemer

laat de motor eens uitlezen voor nr7 dat is het foutcode lampje
        en nr 4 kan verschillende dingen beteken controlleer de waterstand van het resevoire. en heeft deze auto airco? dit kan ook nog wel eens dit lampje laten branden

astra coupeeee

Heb net ff goed onder de motorkap gekeken er zat een slangetje los van het blok helemaal bovenin achterkant van het blok.
          deze heb ik er weer in gedaan, nu loopt de auto weer goed zowel op gas als benzine en het lampje “uitlaatgascontrole” is nu niet meer zichtbaar.

Het radiotorlampje nog wel, het slangetje dat van het koelvloeistofresevoir naar de radiator gaat word niet warm het slangetje dat naar het blok loopt wel.

Hoort dit zo of moeten allebei de slangetjes warm zijn?

De airco werkt gewoon normaal.

opel-motorsport
          Deelnemer

volgens ligt het probleem bij je thermostaat die niet open gaat

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.