Uitlaat vervangen

Forumindex Forums Modellen Tigra Uitlaat vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Cjay

Ik ga volgende week een andere uitlaat steken op mn tigra.
      Iemand tips of dingen dat ik zou moeten weten voor hem vervang ?
      Is het veel werk?

Mvg

spooky26

zou geen universele nemen maar voor de rest is het eigenlijk best simpel los te maken… en een keertje lekker hard ermee rijden zodat het glaswol een beetje van de nieuwe geur afgaat.

maar voor de rest zullen hier wel mensen zijn die er meer verstand van hebben dan mij :jerry

DeMeistah
        Deelnemer

het demper wol is er na 1 stevig ritje nog lang niet uit ;)
          wat ik zelf heb ervaren is dat je rekening moet houden met het “klemmetje” dat je einddemper op je middenpijp bevestigd.
          Deze zit boven je achteras en als je hem verkeerd gedraaid terug zet (met de bout naar beneden) kan hij op je achteras gaan lopen klapperen!

utregone

Hou er rekening mee dat je uitlaat die er nu onder zit, goed vast zit. Met veel moeite krijg je hem er af, maar afslijpen is wellicht makkelijker. Nieuwe klem er op en klaar

2e-c14nz

Neem ook gelijk de tijd om de onderkant van je wagen goed te bekijken. Denk hierbij aan de veerschotels en dorpels en de onderkant van je blok checken op eventuele lekkages. Dan kun je immers alles goed zien.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.