Uitlaat probleem

Forumindex Forums Modellen Manta Uitlaat probleem

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221373
    remcoarets
      Lid sinds:
      15 February 2010

      Nadat er een nieuw blok in de auto zit heb ik 5 dagen kunnen rijden totdat ik vandaag een hard gerateld hoorde. Bleek dat mn uitlaat lek/doorgebroken is.

      De pijp voor de eerste demper is helemaal door. Gek genoeg voelt de rand van deze breuk niet roestig/brokkelig aan.

      Ik vroeg me af hoe de indeling van de uitlaat is. Loopt het gedeelte van het spruitstuk in 1 stuk door tot de eerste demper?? of zit hier nog een koppelstuk tussen?
      Ter verduidelijking nog een foto:

      #17673579
      Tiedo
        Lid sinds:
        7 December 2008

        vanaf het spruitstuk is het één stuk tot aan de eerste demper.

        #17673580
        McLambo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 September 2004

          lijkt wel doorgeslepen! beetje klein foto’tje

          #17673581
          Freestyler
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 January 2006
            #17673582
            The_Undertaker
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 April 2006

              origineel gepost door Tiedo
              vanaf het spruitstuk is het één stuk tot aan de eerste demper.

              Niet altijd, je hebt spruitstuk en voorpijp in 1, en ook het korte spruitstuk met daaraan de voorpijp bevestigd..

              #17673583
              remcoarets
                Lid sinds:
                15 February 2010

                Ik had de Manta aan een vriend geleend en denk dat hij wat hard over een drempel is gegaan.
                Ik denk dat ik een mof er overheen zet. Hen je die ook met 2 verschillende diktes? Dan kan ik hem direct op de pijp en de demper zetten.

                #17673584
                remcoarets
                  Lid sinds:
                  15 February 2010

                  Ik heb inmiddels een soort van mof gekocht. Het is eigenlijk een pijpje met een diameter van 45 mm en 48 mm. Het smalste gedeelte van dit pijpje wil ik in de demper laten gaan en het brede gedeelte over de voorpijp.
                  Nu moet ik het oude stukje pijp uit de demper krijgen (de breuk is namelijk direct voor de middendemper). Heeft iemand een idee hoe dit het beste kan. Ik heb al met een tang en WD40 geprobeerd maar het heeft nog geen resultaat gehad.

                  #17673585
                  McLambo
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 September 2004

                    klein schroevendraaiertje er tussen proberen te slaan en wrikken?

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.