Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Uitlaat laten klappen?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 januari 2013 om 08:12 #18101498
Buiten dat het misschien slecht is voor je motor, snap ik TS wel, hij is jong net zijn rijbewijs van sommige dingen droom je gewoon als je nog geen rijbewijs hebt ;)
http://www.knfilters.com/air_intake.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;
Misschien dat je daar iets aan hebt ;)
Als je wel een OL-Filter plaats denk er dan wel aan dat je die regelmatig even schoonmaakt ;)
Als je het in combinatie met een leuk ”uitlaatje” doet komt het vast wel goed met het geluid.
En toegegeven als ik de 206 van een vriend van mij reedt dan vond ik het toch ook wel leuk om dat ge”klap” te horen al vindt ik het meer bop bop dan klap klap :lol:
31 januari 2013 om 08:33 #18101499Idd simpelste oplossing, gewoon een schakelaar tussen de ontsteking.
volgas geven ontsteking, klik uit/en weer aan, krijg je een ferme knal plus wat vlammen met je open pijp.
Misschien de schakelaar op een handig bereikbare plaats monteren zodat je snel kunt handelen.
Kun je klappen waneer je wilt.Mvgh ico
31 januari 2013 om 10:10 #18101500Waar slaat dit soort reacties op?..
hier kleine update voor de ongelovigen..
mijn outo had afkeur met de keuring..het was de uitlaat.
hij was niet meer te repareren.als ie maar gas dicht is met de keuring …zij de keurmeester.
toen hebben we terplekke een stuk steigerpijp onder de auto gelast.. en goed keur.!!
het was een automaat
toen nog een jaar mee rondgereden!! en weer afkeur
het mooiste komt nog…. bamerdebammerdebaammm
als je gewoon reed een mooie donkere brom..
ging je hoog in de toeren je gas los laten ..stopte hij bijna niet met rommelen en klapenin het donker zonder je licht zag je in je binnen spiegel de vlammen flitsen.
wil je iets dieper in je zak graaien..
-ga voor een freeflow.
bb
king:31 januari 2013 om 10:20 #18101501bedankt mensen ik denk dat ik even ga kijken voor een stuk stijgerpijp en een schakelaar tussen mn ontsteking!
31 januari 2013 om 10:36 #18101502AnoniemLid sinds:
1 January 1970@CORSA BB wrote:
Waar slaat dit soort reacties op?..
hij was niet meer te repareren.als ie maar gas dicht is met de keuring …zij de keurmeester.
toen hebben we terplekke een stuk steigerpijp onder de auto gelast.. en goed keur.!!i
het was een automaat
ging je hoog in de toeren je gas los laten ..stopte hij bijna niet met rommelen en klapenin het donker zonder je licht zag je in je binnen spiegel de vlammen flitsen.
-ga voor een freeflow.
bb
king:Wil je best geloven hoor maar dan stond je onsteking ook niet precies op tijd
Anders had die dat nooit zo erg gedaan als je nu omschrijft31 januari 2013 om 10:50 #18101503tja.. puntjes he..
bb
king:31 januari 2013 om 11:22 #18101504@CORSA BB wrote:
Waar slaat dit soort reacties op?..
toen hebben we terplekke een stuk steigerpijp onder de auto gelast.. en goed keur.!!
het was een automaat
-ga voor een freeflow.
bb
king:Jij begrijpt ook wel dat met deze toelichting jouw vorige post een stuk geloofwaardiger overkomt dan zonder deze toelichting. :thumb
31 januari 2013 om 13:29 #18101505hahahahaha…ja…en 2ltr..en zonder injectie
bb
king:31 januari 2013 om 17:10 #18101506Een onderbreker werkte vroeger op de scooter ook erg leuk ja!
Maar of dat goed voor je blok is..31 januari 2013 om 19:30 #18101507op de scooter werkt het nog steeds! (op 2taks zeker weten) heb het mee gemaakt met een vivacity, ff vol gas rijden en dan ff 3 sec contact uit. ff een beste knal en dat doe je dan een paar keer en de ontsteking begeeft het voorgoed… en als het niet de ontsteking was was het wel het blok…..
1 februari 2013 om 12:17 #18101508JE HEBT PM
bb
king:23 februari 2013 om 10:21 #18101509JE HEBT PM :thumb
bb
king:23 februari 2013 om 16:10 #18101510iets handiger dan een steigerpijp is een sportex uitlaat scoren op ebay.co.uk
heb je voor rond de 200 euro’s een mooi systeempje er onder hangen
mn astra rommelde lekker als ik van het gas af ginghttp://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=sportex+corsa+b&_sacat=0&_odkw=sportex+corsa&_sop=16&_fcid=146&gbr=1&_osacat=0&_from=R40&_clu=2″ onclick=”window.open(this.href);return false;
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.