Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Uitlaat
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 augustus 2010 om 20:52 #17716642
groep a das de sound onder een manta vandaan:thumbup:wors
24 augustus 2010 om 05:32 #17716643origineel gepost door Stender
Diameter 54mm? Waar zie je die?http://www.stroevemotorsport.nl/Complete_systemen/172999-Opel-Manta-Jetex-Complete_systemen/
Deze heeft 50.
Dit is een 54mm systeem. Is niet de complete set. De voorpijp is niet inbegrepen. Zo’n set is er wel met voorpijp. Dan het je m vanaf je spruitstuk groep N.
Heb m zelf ook op de GSI gehad. Klinkt mooi beschaafd. Heb er later toch een groep A opgezet omdat het geluid wel iets donkerder (doffer) mocht.24 augustus 2010 om 13:58 #17716644origineel gepost door mantadevil
groep a das de sound onder een manta vandaan:thumbup:worsEn dan al het ff kan dwarser dan dwars de bocht om komen stormen over een modderig bospad!! Gasfabrieken vol open en de toerenteller tegen het rood aan :wors
24 augustus 2010 om 14:04 #17716645origineel gepost door manta_dennis
origineel gepost door Stender
Diameter 54mm? Waar zie je die?http://www.stroevemotorsport.nl/Complete_systemen/172999-Opel-Manta-Jetex-Complete_systemen/
Deze heeft 50.
Dit is een 54mm systeem. Is niet de complete set. De voorpijp is niet inbegrepen. Zo’n set is er wel met voorpijp. Dan het je m vanaf je spruitstuk groep N.
Heb m zelf ook op de GSI gehad. Klinkt mooi beschaafd. Heb er later toch een groep A opgezet omdat het geluid wel iets donkerder (doffer) mocht.Dan denk ik dat ik dat systeem neem als het idd 54mm is. Zal zo even een mailtje sturen dan weet ik het zeker.
In ieder geval bedankt.
24 augustus 2010 om 14:46 #17716646origineel gepost door Stender
origineel gepost door manta_dennis
origineel gepost door Stender
Diameter 54mm? Waar zie je die?http://www.stroevemotorsport.nl/Complete_systemen/172999-Opel-Manta-Jetex-Complete_systemen/
Deze heeft 50.
Dit is een 54mm systeem. Is niet de complete set. De voorpijp is niet inbegrepen. Zo’n set is er wel met voorpijp. Dan het je m vanaf je spruitstuk groep N.
Heb m zelf ook op de GSI gehad. Klinkt mooi beschaafd. Heb er later toch een groep A opgezet omdat het geluid wel iets donkerder (doffer) mocht.Dan denk ik dat ik dat systeem neem als het idd 54mm is. Zal zo even een mailtje sturen dan weet ik het zeker.
In ieder geval bedankt.
Een snelle reactie later laat weten dat dit systeem 50,8mm is.
24 augustus 2010 om 17:16 #17716647ga dan direct voor een groep A 63,5 mm krijg je geen spijt van alleen het geluid al,, had ik ook onder m,n A gte :thumbup:thumbup
24 augustus 2010 om 17:28 #17716648origineel gepost door Keesjr
Zonder twijfel, Groep-A liefst eentje van Simons, die gaan het langste mee, en passen goed.hier ben ik het 100% mee eens
heb het nu ook onder de Manta zitten ideaal geluidje en past prima:thumbup
24 augustus 2010 om 19:37 #17716649rijden hier uberhaupt nog mensen rond met een originele pijp? :P :jerry
24 augustus 2010 om 19:51 #17716650Allemaal leuk en aardig zo’n Groep A maar ik reed tot nu toe met origineel systeem (motor ook) en ja ik wil wel lekker geluid maar als ik 130 rijd moet het niet zo zijn dat ik alleen de motor hoor.
Oftewel er moet niet teveel herrie uitkomen bij constante snelheden. Daar zit ik mee, vandaar dat ik tot nu toe kijk voor een Groep N.
24 augustus 2010 om 20:05 #17716651en dat vind ik dus bij de simons groep a heel erg meevallen
je hoort m amper in de auto terwijl je buiten een leuk geluidje hoort vooral bij gas geven
24 augustus 2010 om 20:05 #17716652Bij constante snelheden valt het met de groep A ook nog wel mee. Zo spannend is dat nu ook weer niet. Maar ik denk dat een groep N beter bij het uiterlijk van jouw Manta past :) En dat klinkt ook mooi!
24 augustus 2010 om 20:10 #17716653origineel gepost door Keesjr
origineel gepost door mantadevil
groep a das de sound onder een manta vandaan:thumbup:worsEn dan al het ff kan dwarser dan dwars de bocht om komen stormen over een modderig bospad!! Gasfabrieken vol open en de toerenteller tegen het rood aan :wors
jij snapt m
:thumbup
MANTA MANTA !!!
:)24 augustus 2010 om 20:12 #17716654origineel gepost door The_Undertaker
Bij constante snelheden valt het met de groep A ook nog wel mee. Zo spannend is dat nu ook weer niet. Maar ik denk dat een groep N beter bij het uiterlijk van jouw Manta past :) En dat klinkt ook mooi!Heeft toch allemaal zelfde eindstuk?
Het gaat er mij meer om dat de eindpijp gewoon rond is en dat de motor er niet op achteruit gaat.
24 augustus 2010 om 20:51 #17716655Zoals ik al eerder schreef: Een groep A heeft standaard GEEN eindsierstuk :vertag
Hier m’n groep A met los eindsierstuk (ook weer 60 euro):
24 augustus 2010 om 20:53 #17716656origineel gepost door postbusmanta
Zoals ik al eerder schreef: Een groep A heeft standaard GEEN eindsierstuk :vertagHier m’n groep A met los eindsierstuk (ook weer 60 euro):
even -offtopic
zo heey die witte ziet er goed uit, klaar voor budel?:jerry:jerry:jerry
24 augustus 2010 om 20:56 #17716657Was het maar zo :cry
24 augustus 2010 om 20:59 #17716658tja ik ken dat gevoel stefan.
maaruh.. waarom toch altijd een eind sierstuk op de uitlaat ??
ik mot niet van die dingen weten, gewoon de standaard pijp,
(wel groep a als het ff kan, maar toch)24 augustus 2010 om 21:38 #17716659origineel gepost door Ghanz
tja ik ken dat gevoel stefan.maaruh.. waarom toch altijd een eind sierstuk op de uitlaat ??
ik mot niet van die dingen weten, gewoon de standaard pijp,
(wel groep a als het ff kan, maar toch)Ik ben nu eenmaal lid van “de Poetsclub” :D :D
25 augustus 2010 om 06:13 #17716660zo,n eindstuk hoort er gewoon bij is een verlengstuk voor je auto en ook voor de achterliggende partij:wub
25 augustus 2010 om 07:11 #17716661Excuse moi.
Maar je zegt dat je de voordemper kapot hebt,
ga ervanuit dat je de middendemper bedoeld ?Waarom wil je dan de gehele uitlaat nieuw kopen
en niet gewoon alleen de middendemper of
eventueel maken.Ps Simons is nice!
Greetz,
Bear7925 augustus 2010 om 08:20 #17716662origineel gepost door Bear79
Excuse moi.
Maar je zegt dat je de voordemper kapot hebt,
ga ervanuit dat je de middendemper bedoeld ?Waarom wil je dan de gehele uitlaat nieuw kopen
en niet gewoon alleen de middendemper of
eventueel maken.Ps Simons is nice!
Greetz,
Bear79Nouja zat al te kijken voor een nieuw systeem, en dit is natuurlijk een mooi moment voor een nieuwe.
Het is echt de voordemper, na de downpipe. Ik zal tzt foto’s uploaden in m’n restauratietopic.
25 augustus 2010 om 18:52 #17716663Gewoon voor de groep A gaan joh. Zit weliswaar geen mooi blinkend eindstuk op maar een gewone rechte zwarte pijp. Eindstuk van een groep N is 80mm rond en blinkend en het eindstuk van de groep A is gewoon 63mm (net als de rest van de uitlaat) en matzwart. Valt dus ook minder op onder de auto.
Geluid valt reuze mee hoor in de auto.25 augustus 2010 om 20:00 #17716664Wat is eigenlijk een vlampijp?
25 augustus 2010 om 20:17 #17716665dat is dus het voorste dempertje dat je aan je voorpijp hebt daarna komt je middendemper en achterdemper
27 augustus 2010 om 21:53 #17716666heb ook nog complete groep a zgan incl spagetty
maar twijvel om hem er onder te zetten
wil eigenlijk super sprint
waarom (omdat ik daar nog een nieuwe spagetty voor heb in chroom) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.