Uitlaat

Forumindex Forums Modellen Astra Uitlaat

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    J.Eland

Ik heb mijn uitlaat van voor tot achter vervangen door een goedkoop merk uit Duitsland.
      Wat een verschrikkelijke ramp zeg! De midden pot bromt rammelt en knettert als een gek.
      Ik was voor de twee potten 125 euro kwijt en dat kan nu waarschijnlijk allemaal op het oud ijzer.
      Tevens had ik een nieuwe lambdasonde ook in Duitsland gekocht voor 30 euro, deze gaf maar liefst
      10x zoveel spanning als de originele en dus een foutmelding. Dus het resultaat was dat ik bij Opel
      een originele moest kopen schade 189 euro. Dan weet ik ook nog niet hoe het met de voor pijp staat
      want deze heb ik ook vervangen. De pijpen zijn wel allemaal met een wanddikte van 2 mm.
      Dus nu ben ik gewaarschuwd voor goedkope uitlaten.

corsaboy
      Deelnemer

Helaas is goedkoop vaker duurkoop. Helemaal sensoren zijn immitatie niet altijd betrouwbaar.

Als je orginele delen zoekt voor minder dan dealer prijzen kijk dan even op http://www.fsrs-opelwebshop.nl daar vind je orginele delen voor goeie prijzen. En als een onderdeel immitatie is wordt het alleen aangeboden als er geen storingen van komen.

Succes

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.