Uiterlijke verschillen Vectra C2

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Uiterlijke verschillen Vectra C2

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    VetteC5

Ik zie soms door de bomen het bos niet meer m.b.t. de uiterlijke verschillen van de Vectra C2.De een heeft een soort diffuser met 2 uitlaten en de ander(executive?)heeft gewoon weer een dichte bumper waarbij er helemaal geen uitlaten te zien zijn.Bij deze executive uitvoering lijken de side skirts ook wel anders te zijn dan diegene die de uitvoering met dubbele uitlaat hebben.Kan ik die zwarte diffuser op een executive plaatsen of zijn die bumpers ook anders?Heeft een 2.8V6 zonder die diffuser wel dubbele uitlaten eigenlijk?

Greetz Erik.

Anoniem

GTS modellen hebben andere voor en achter bumpers.. Hiermee dan ook een sierstuk uitlaat met diffusor. Past niet op een standaard vectra bumper, dan moet je het geheel vervangen.. De V6’en hebben dezelfde diffusor, maar met dubbele uitlaat. Skirts zijn allemaal hetzelfde, maar bij de meeste standaard versies ongespoten(tenzij luxe standaard uitvoering).

een V6 zonder diffusor bestaat dus niet.

turbosix
        Deelnemer

Ik heb weer een 2.2 GTS met dichte achterbumper (dus geen diffuser, wat eigenlijk geen diffuser is, volg je het)
          Ik heb het idee dat alleen de 2008 modellen zonder uitlaatsierstukken zijn geleverd.
          Ik heb nu wel een “v6 achterbumper” in mn garage liggen want er hangen wel 2 dempers onder de vec.
          Wacht alleen al sinds 7 april op mn sierstukken :-(

GTS2.2DTI
          Deelnemer

Heeft met modeljaar te maken, tot 2007 heeft de GTS een inzetstuk ( diffuser ) in de achterbumper en zichtbare uitlaten. Later hebben ze een zelfde bumper als de sedan heeft, dus uit 1 stuk en volledig in kleur waarvan ook de uitlaten niet meer zichtbaar zijn.

wim-v6
            Deelnemer

Die laatste is toch wel geniaal op een GTS 2.8 V6 :D zeker als ie gechipped is (rond de 320pk, en 540Nm), dan met niet te opvallende wieltjes zou m ij helemaal doodlachen bij het stoplicht, en dat nog meer met een stationwagon..

Willem

wagnas
              Deelnemer

verschillen is makkelijk. Alle Vectra C’s hebben dichte achterbumper. Alleen de GTS t/m eind 2007 hebben achter de diffuser met uitstekende uitlaatpijpen. GTS 1.8 en diesel hebben 1 pijp links. Rest heeft 2 pijpen.:)

jraaf
                Deelnemer

Uhhh, ‘alle’…..
                  OPC vanaf 2005 heeft ook een difuser met dubbele eindpijp king:
                  Maar da’s dan wel een C2
                  Groet jraaf

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.