uitbouwen motor Sintra v6

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) uitbouwen motor Sintra v6

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    mcc_alive

Hallo,

Ik ga de motor uitbouwen van een Sintra, ja mensen ik weet klote klus, echter heb geen haast ermee.

Graag zou ik wel wat advies kunnen gebruiken, kan ik alleen de v6 eruit lepelen of is het verstandig met aut. bak ermee eruit te halen

Nog tips verder wat ik wel en niet moet doen?

Ik heb vaker motorblokjes gewisseld of bakjes, echter nog nooit een V6 en al helemaal niet een Sintra….
      Mishcien iemand een manual?

Alvast bedankt

nosuspect2
      Deelnemer

Ik heb mijn motor pas in- en uit laten bouwen voor 500euro. Er moesten nieuwe motorsteunrubbers in, want deze waren uitgedroogd. De stang waar de radiator op steunt moest vervangen worden ivm roest. Dit is volgens mij een probleem van elke Sintra. De motor is er inclusief automaat uitgehaald. Verder schijnen de stekkers geen probleem te zijn.
        Succes

mcc_alive

Dat is niet duur? Heb offerte binnen voor 1200

Daar ik dacht dit zelf te gaan doen. Bij wie heb je dit laten doen?

Groet
          Michel

ferryastrag
          Deelnemer

ik zou de bak losgooien en motorkap eraf en zo eruit takelen maar dat is mijn mening is ook hetmakkelijkste volgens mij anders moet je het hele subframe eronder uit halen en bak enz dat is meer werk en je hebt dan een brug nodig
            succes ferry

wim-v6
            Deelnemer

naar boven is geen optie bij een Sintra..

en subframe los halen is makkelijker dan een motor takelen.

We hebben hier laatst in nog geen 1,5 uur een zware 2.0DTi Dieselmotor netjes uit een vectra gelepeld.

zelf de hobbieïsten naast ons (VAG jongens) stonden zo: :wtf :hmmz )

we REDEN (motor draaide dus, en zat nog volledig in elkaar)!! m naar binnen, en nog geen 1,5 later motor met subframe Bak, radiateur, condensor, intercooler etc etc. op 4 pootjes.

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.