Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Uitbouwen middenconsole
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 februari 2013 om 23:04 #17255164
Beste,
Aangezien mijn autoradio geen aux-aansluiting heeft, ben ik van plan om een carkit van de Parrot MKI-serie in te bouwen.
Omdat ik op het forum las dat het aansluiten van zo’n carkit niet zo gemakkelijk is (geschakelde +), wil ik samen eerst met een kameraad achter een geschakelde + zoeken.Om het zo gemakkelijk mogelijk te maken wil ik het zilveren paneel en de radio uitbouwen zodat we aan alle kabels kunnen.
Is er ergens een how-to hoe je dit doet, en dan heb ik het hier over het zilveren paneel en niet over de radio.De radio zijn maar 4 pinnetjes en het is open.
Met vriendelijke groeten,
Jens
Het zou gemakkelijk zijn moest ik het hele paneel kunne verwijderen zodat we aan de kabels kunnen van de sigarettenaansteker, noodverlichting, …
6 februari 2013 om 12:02 #18103840Kijk hier even voor het uitbouwen van de middenconsole:
http://www.vxronline.co.uk/forum/showthread.php?66709-HOW-TO-Remove-and-Fit-piano-black-Centre-Console-and-steering-controls6 februari 2013 om 18:29 #18103841Op onderstaande foto’s zie je de bedrading van de sigarettenaansteker. Ik had al eens gelezen dat er soms een extra zwarte draad loopt (ivm telefoonaansluiting).
Nu, ik heb zo’n draad..
Ik ben dus van plan om een Parrot MKI…. te installeren, en misschien is deze zwarte wel een geschakelde plus? Iemand een idee?6 februari 2013 om 18:37 #18103842Dat hangt van veel zaken af. Beste remedie is gewoon meten.
6 februari 2013 om 18:52 #18103843Die is voor de verlichting van de automaat keuze hendel.
7 februari 2013 om 19:18 #18103844Ok eindelijk is het zover, de parrot en iso-stekker is besteld en wordt morgen geleverd.
Nu, ik ga hem zelf proberen aan te sluiten samen met een kameraad die electronica heeft gestudeerd.Op onderstaande foto’s zie je een DUNNE ZWARTE DRAAD. Daarnet hebben we hieraan een lampje gehangen, en bij contact aan brandt het.. bij contact uit uiteraard niet… het is dus EEN GESCHAKELDE PLUS.
Nu dachten we onze parrot hierop aan te sluiten. Toch vragen we ons af of dit problemen kan opleveren met het canbus-systeem.
Wat is de BESTE en VEILIGSTE manier om de parrot hierop aan te sluiten? Met andere woorden.. HOE doen jullie dit?ALS JE DE FOTO’S VERGROOT ZIEN JULLIE DE RODE CIRKELS/PIJLTJES!!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.