Forumindex › Forums › Modellen › Meriva, Agila › uitbouwen cd 500
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 juli 2014 om 10:44 #17266809
hallo allemaal.
ik wil in mijn meriva b een steuntje maken om een telefoon of een extra navigatiesysteem in te hangen,bij mijn vorige auto een astra sport station edition 2 had ik dit steuntje tussen de radio en de zijkappen van de midden console gemaakt. nu is mijn vraag kan ik de radio van de meriva b (cd500) ook uitbouwen en hoe doe ik dit?vriendelijke groet en bedankt voor het antwoord .
Bert5 juli 2014 om 14:06 #18241461Beste bert ,
De bedieningsknoppennvan de radio is in èèn geheel met de middenconsole.
Deze zal je dus moeten in zijn geheel moeten demonteren anders krijg je de radio er niet uit.Er zitten aan iedere kant van de midden console afdekkappen.
Deze kan je gemakkelijk los halen als je deze voorzichtig naar je toe trekt.
Klik systeem.Dashboard kastje hoeft er niet eerst voor los.
Als je dit toch wilt doen moet je eerst het paneeltje waar de airbag uitschakeling op zit losmaken .
Ook gewoon voorzichtig naar je toe halen.
Hier achter zitten ook nog schroeven5 juli 2014 om 21:28 #18241462beste Stefan,bedankt voor de snelle reactie, weet je toevallig ook waar ik een vaste geschakelde 12volt vandaan kan halen in deze buurt, de zelfde vraag is ook voor de kofferruimte van toepassing, hier wil ik een aansluiting maken voor een koelbox. het is een meriva met trekhaak
5 juli 2014 om 21:36 #18241463Bert ,
Nee helaas weet ik niet waar de geschakelde plus zit zowel bij de radio als achterin.
Maar dat is even meten op de kabels van de radio.En als je een 13polige stekker hebt , op de kabels die naar de aansluiting gaan.
Succes.!
En graag laten weten of het allemaal gelukt is,7 juli 2014 om 12:31 #18241464Hallo Stefan.
het inbouwen van het steuntje was op deze manier een makkie , ik heb even een zijpaneel weggehaald en bij het bovenste bevestigingspunt van de radio iets kunstof weggeschaaft zodat ik het beugeltje dat ik hiervoor had aangepast kon bevestigen met het schroefje van de radiobevestiging.de spanning achterin heb ik nog niet gedaan daar ik tussen de voor en de achterstoelen ook een stroompunt heb waar ik met de kabel van de koelbox makkelijk bij kan komen, misschien dat ik later nog een vast punt in de kofferruimte maak.
tot zover is het dus gelukt, bedankt
groet Bert
28 oktober 2014 om 17:51 #18241465ik zou ook graag een aansluiting achterin maken voor koelbox maar trek hiervoor een kabel van 6mm rechtstreeks naar de accu dit in verband met het hoge verbruik ik weet allen niet goed waar ik hem het beste kan aansluiten bij de accu dit omdat er diverse al dan niet gezekerde aansluitmogelijkheden zijn bij de meriva b
dit is voor mij nieuw ? -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.