Uitblaas richtingen bij gebruik automatische climate control

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Uitblaas richtingen bij gebruik automatische climate control

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    yzf1kr

Nu het warme weer weer is begonnen irriteer ik me weer aan de automatische stand van de climate control.

Als ik hem op auto zet, dan begint hij als een gek te blazen uit de middelste (+links en rechts) ventilatie roosters, de bovenste en onderste openingen worden niet gebruikt.
      Ik heb geen zin om die koude lucht in mijn gezicht, dus zet ik hem dan maar handmatig op boven en onder. Maar als ik dat doe dan is het een doodgewone airco en heb ik geen automatische regeling van temperatuur en ventilator snelheid meer.

Zijn er meer mensen met die ervaring, en zou dit door een dealer aan te passen zijn? Ik wil dat hij in de auto stand ook de bovenste en onderste openingen gebruikt, en dan kan ik naar wens de ventilator roosters dichtdraaien.

OPC-lijntje

Dat heb ik ook ja. Maar dat is maar heel even dat hij voluit staat te blazen. Dat hij op automatisch staat zegt al genoeg. Hij wil zo snel mogelijk de temperatuur bereiken die jij hebt ingesteld en als je auto dan de hele dag in de volle zon heeft gestaan moet hij goed z’n best doen in het begin wat hij dus ook doet. Is volgens mij niks aan te regelen door de dealer. Het is namelijk een automatische stand, dat regelt hij dus zelf.

GTS Power
        Deelnemer

gewoon naar boven/midden zetten en wachten tot ie op tempratuur is.

hier is weinig aan te doen:agent

speaker
          Deelnemer

Je roosters achter in je armleuning open zetten…. dan wordt de stroom al een heel stuk minder !!

paazhaaz

Zelf zet ik dan tijdelijk even de ventilatorstand naar beneden (stand 4 ofzo). Na een paar minuten weer op de ‘auto’ knop drukken, dan is de stand van de ventilator weer wat normaler.

Spacejam
              Deelnemer

ik heb bij mij de binneste in de middelste stand staan en dan naar boven en de buitenste richting de raam, ik heb die koude luchtstroom nu niet meer en ik hoef er ook nooit aan te zitten.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.