Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Uit de buurt ?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 maart 2012 om 13:40 #17911756
hahah LOL
30 maart 2012 om 14:31 #17911757@*Jurgen* wrote:
Lettele, daar komt m’n meissie vandaan king:
‘t is wel mooi pannenkoeken vreten daar :thumb
@opelboer wrote:
En diepenveen de mijne :D
Diepenveen… Als je daar met 30 over een drempel gaat liggen je wielen op het dak van de auto. Dat zijn bijna muren waar je overheen moet…
30 maart 2012 om 14:45 #17911758Klein beetje respect voor het dorpje is wel op zijn plaats :D haha, en bij ons in het mooie dorpje lettele kun je inderdaad mooi pannekoeken eten. En mooie opels zien rijden natuurlijk haha
31 maart 2012 om 09:36 #17911759Als je iemand in de buurt van deventer zoekt met een calibra ik woon in deventer kort bij de ijssel
31 maart 2012 om 09:44 #179117603x Deventer , 1x Lettele ;)
31 maart 2012 om 10:09 #17911761@Calistro wrote:
Als je iemand in de buurt van deventer zoekt met een calibra ik woon in deventer kort bij de ijssel
Ha !
Ik woon ook kort bij de Ijssel.
Hemelsbreed 500 meter .
Eigenlijk wonen alle echte Deventenaren kort bij de Ijssel.
Alle ” import ” woont achter het Overijssels kanaal.:jerry
31 maart 2012 om 15:02 #17911762niet alle import ben niet in deventer geboren
kan wel zon beetje de ijssel ruiken vanaf hier
we zouden elkaar ergens een keer moeten treffen31 maart 2012 om 17:08 #17911763Kijk! we komen er wel, van de zomer maar eens in de buurt afspreken :thumbup . we zitten al op 4 :jerry
31 maart 2012 om 20:27 #17911764Gewoon ff lekker vrijblijvend ouwehoeren ergens.
Waarom niet ?1 april 2012 om 11:05 #17911765idd laat maar weten waar of wanneer
1 april 2012 om 11:15 #17911766@81supporter wrote:
@InjectTheVenom wrote:
Wassen moet je met andere auto’s ook om ze in goede conditie te houden :vertag
Nee joh.
Een verhaaltje voor het slapen gaan werkt veel beter.
Het liefst uit de smeermiddelen catalogus.
De verwende auto mag in noodgevallen voorgelezen worden uit de tuning catalogus.Heb je nog aanbevelingen wat verhalen betreft dan want ik heb mijn verwende auto tot nu toe beloofd dat ik het bij slechts 1 verhaaltje uit de tuningcatalogus ga houden, eentje van Lumma.
Misschien lees ik d’r in de toekomst nog een verhaaltje van VMAX voor maar daar moet de inhoud nog van geschreven worden.1 april 2012 om 11:47 #17911767@InjectTheVenom wrote:
@81supporter wrote:
@InjectTheVenom wrote:
Wassen moet je met andere auto’s ook om ze in goede conditie te houden :vertag
Nee joh.
Een verhaaltje voor het slapen gaan werkt veel beter.
Het liefst uit de smeermiddelen catalogus.
De verwende auto mag in noodgevallen voorgelezen worden uit de tuning catalogus.Heb je nog aanbevelingen wat verhalen betreft dan want ik heb mijn verwende auto tot nu toe beloofd dat ik het bij slechts 1 verhaaltje uit de tuningcatalogus ga houden, eentje van Lumma.
Misschien lees ik d’r in de toekomst nog een verhaaltje van VMAX voor maar daar moet de inhoud nog van geschreven worden.Misschien de betere poets middelen catalogus zoals ” Meguiars ” .
Vmax ?
Je bedoelt de Yamaha motor ?
Dat is de enige jap waar ik wat respect voor heb.1 april 2012 om 12:32 #17911768Neeee joh VMAX als in Evo310 je weet wel, en met inhoud bedoel ik dat de mogelijkheid om het verhaal te kunnen schrijven er eerst moet zijn :-P
Ik lees al 2 jaar lang het verhaal voor van hoe ontzettend mooi en prachtig ze er uiteindelijk uit komt te zien, hoe ze zich helemaal herboren gaat voelen als alle werkzaamheden voltooid zijn en hoe vertroeteld ze daarna gaat worden. Sinds afgelopen week is daar het Colourlock verhaaltje bij gekomen en het mooie vooruitzicht dat de laatste delen besteld gaan worden.
Weet niet of ik het bij Meguiars ga houden, wil eerst wat breder rond gaan zoeken want dit is niet het enige goede merk wat er is.1 april 2012 om 16:22 #17911769@InjectTheVenom wrote:
Neeee joh VMAX als in Evo310 je weet wel, en met inhoud bedoel ik dat de mogelijkheid om het verhaal te kunnen schrijven er eerst moet zijn :-P
Ik lees al 2 jaar lang het verhaal voor van hoe ontzettend mooi en prachtig ze er uiteindelijk uit komt te zien, hoe ze zich helemaal herboren gaat voelen als alle werkzaamheden voltooid zijn en hoe vertroeteld ze daarna gaat worden. Sinds afgelopen week is daar het Colourlock verhaaltje bij gekomen en het mooie vooruitzicht dat de laatste delen besteld gaan worden.
Weet niet of ik het bij Meguiars ga houden, wil eerst wat breder rond gaan zoeken want dit is niet het enige goede merk wat er is.Ik schaam me diep !
:oops: -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.