Twin Audio inbouwen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Twin Audio inbouwen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    hb96

Via Ebay in onderhandeling om een Twin Audio op de kop te tikken.
      Laatst hebben we al gekeken in het tunnelbakconsole ding en er lag helaas alleen een Twin Audio (9-pollige) kabel/stekker.

Is het nu een kwestie van ‘plug en play’ of moet je ook nog de op-com/tech2 voor configuratie gebruiken?

jraaf
      Deelnemer

@hb96 wrote:

en er lag helaas alleen een Twin Audio (9-pollige) kabel/stekker.

Das toch juist mooi :angel Nu hoef je geen kabel te kopen en kun je ‘m klik klak installeren en idd dacht ik nog ff inleren met de tech2 maar daar ben ik niet zeker van.

Maar da’s ook zo gepiept. Leuke mod :thumb

……………. voor als je 2 kids op de achterbank hebt die naar het zelfde willen luisteren :hmmz
        Groet jraaf

Juffer1
        Deelnemer

Mocht het op Ebay niet lukken dan heb ik ook nog een twin audio module voor een Vectra C / Signum te koop.

hb96

@jraaf wrote:

@hb96 wrote:

en er lag helaas alleen een Twin Audio (9-pollige) kabel/stekker.

Das toch juist mooi :angel Nu hoef je geen kabel te kopen en kun je ‘m klik klak installeren en idd dacht ik nog ff inleren met de tech2 maar daar ben ik niet zeker van.

Maar da’s ook zo gepiept. Leuke mod :thumb

Plug en play maakt het al wat makkelijker, iemand die een tech2 heeft dan?
            2e mod al inmiddels, bagagenet is er ook al, alleen nog geen haken :hmmz

@jraaf wrote:

……………. voor als je 2 kids op de achterbank hebt die naar het zelfde willen luisteren :hmmz
            Groet jraaf

Haha, ‘t is de auto van m’n ouders. M’n vader vind modden ook wel leuk, alleen is niet echt een budget voor.
            Dus dan moet je toch ergens gaan beginnen… :jerry

@Juffer1 wrote:

Mocht het op Ebay niet lukken dan heb ik ook nog een twin audio module voor een Vectra C / Signum te koop.

Check je PM/PB voor meer :thumbup

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.