Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Twijfel over Vectra C, kopen of niet kopen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 februari 2011 om 18:09 #17824666
Beste Crossagek,
Zoals ik net in het PB heb gezet is het niet mijn bedoeling om je zwart te maken, en ik denk ook dat dat geld voor de andere mensen.
Mijn ervaring is dat wanneer de dingen beginnen te komen met een auto er meestal geen houden meer aan is. De Vectra is absoluut een hele mooie bak en allicht zal ik wanneer mijn eigen renault verkocht is ook een dusdanige vectra kopen. De 2.2 GTS heeft gewoon genoeg pit en rijd echt heel lekker.In een bepaald topic zag ik wat je terug had gekregen voor de auto. En als ik dan ga rekenen wat ik moet bijbetalen bij de garage vind ik dat (vanuit hun) echt veel te veel. Hierom zag ik af van de koop.
Betreffende de koppeling, voor mijn gevoel was het zo dat als je met koppeling wegreed het voelde alsof je op een slechte antwerpse keitjes weg reed, best vaag.
De garage heeft niets tegen mij gezegd over ‘mankementjes’, maar wat ik zag toen hij op de brug stond was dat echt de onderkant gewoon nat was. Volgens monteur kwam het vanaf de voorzijde van het blok.
Al met al, echt een mooie wagen, maar ik moet er echt veel te veel bijdoen.
Groetjes,
Sander
27 februari 2011 om 18:24 #17824667[rquote=1879511&tid=143465&author=Killerbean]In een bepaald topic zag ik wat je terug had gekregen voor de auto. En als ik dan ga rekenen wat ik moet bijbetalen bij de garage vind ik dat (vanuit hun) echt veel te veel. Hierom zag ik af van de koop.
[/rquote]
hou er ook rekening mee dat je bij een merk dealer bent geweest en geen gewoon autogarage, daar zit nog wel wat verschil tussen.
en het is geen nieuwe auto meer, je kunt wat verwachten kwa onkosten(hoeft niet)
27 februari 2011 om 18:53 #17824668Nee hoor Corsagek, niets tegen jou, maar als je leest dat iemand een vectra wil kopen, en geloof me dit is echt toeval…je ff lekker op het forum gaat neuzen en opeens zie je foto’s van dezelfde vectra…
Ja ja dan lees je toch de verhalen die er geschreven zijn, dan is het toch eerlijk de nieuwe eventueële aankoper te waarschuwen, als foum lid.. (dit is toch elkaar helpen?)
Tevens ja wat we hier schrijven kan altijd nagelezen worden, dit zou ook kunnen door iemand die een Opel win aanschaffen en er een op het oog heeft, ff googelen en je komt dan vaak hier terecht als de vorige eigenaar hier lid is/was…
Ik zag je hebt nu de topics en foto’s verwijderd…Maar zeker niet iets tegen jou hoor jou zwart maken waarom…. zo moet je het niet opvatten…
Maar je kunt met de zoekfunctie zo alles vinden en …. je was niet meer echt gelukkig in de vec en het vertrouwen kwijt.Ikzelf heb ook wel Opels verkocht/ingeruild waar ik geen vertrouwen meer in had, veel onkosten, en deze auto zie je jaren later opeens weer ergens rijden dus….alles is wellicht op te lossen..maar wat kost het..dat is het punt.
Wel vind ik het bericht van je kind erg, en wens jullie hier erg veel sterkte en kracht voor…
Arnold
27 februari 2011 om 19:24 #17824669Ik doelde een beetje op de reactie van astraHcdti:
[rquote=1878320&tid=143465&author=astrahcdti]wat me ook heel erg opviel dat corsagek niet aangegeven had dat de vectra gts mamkementen had reden was ( praktische redenen )[/rquote]
Ik heb gewoon eerlijk in mijn verkoop advertentie en bij de inruil vermeld wat ik met de auto heb gehad .
eind december heeft een kameraad van mij de vectra onder handen genomen en hij heeft meerdere pakkingen en keerringen vervangen oa de krukas keerring .
In het onderhouds boekje heb ik zelfs nog een blaadje geplakt met het onderhoud wat ik zelf aan de auto heb uitgevoerd . bougies , olie + filter , xenon lampen , banden enz. enz.
Vraagprijs vind ik zelf ook hoog , maar ja dat is net wat teun zegt de opel dealer he .
27 februari 2011 om 20:05 #17824670[rquote=1879549&tid=143465&author=aapje1963]
Wel vind ik het bericht van je kind erg, en wens jullie hier erg veel sterkte en kracht voor…
[/rquote]
sluit ik me bij aan, nogal lomp van mezelf dat ik in het vorig bericht hier niet op in ben gegaan.
We gaan zien of ik de megane kan/ga verkopen en wat er dan voor terugkomt.
Voor nu in ieder geval iedereen hartstikke bedankt voor alle info !
28 februari 2011 om 17:32 #17824671Heb weer iets op het oog:
http://auto.marktplaats.nl/opel/425094822-opel-vectra-gts-2-2-16v-5drs-elegance-in-nieuwstaat.html
Staat te koop bij Jan Burger auto’sHeb even een mail gestuurd naar hen, morgen nog even achteraanbellen.
28 februari 2011 om 17:46 #17824672[rquote=1880212&tid=143465&author=Killerbean]Heb weer iets op het oog:
http://auto.marktplaats.nl/opel/425094822-opel-vectra-gts-2-2-16v-5drs-elegance-in-nieuwstaat.html
Staat te koop bij Jan Burger auto’sHeb even een mail gestuurd naar hen, morgen nog even achteraanbellen.[/rquote]
ziet er opzich wel goed uit.
wel mist de onderlip v/d voorbumper.
en ben zelf altijd een beetje huiverig voor logoloze grillen en gecleande achterkanten:hmmz(dat is een vooroordeel maar wel iets om beter naar de auto te kijken)
verder is het de enige juiste kleur voor een GTS en een heeeeel goed bouwjaar:D
28 februari 2011 om 18:07 #17824673hahahah, alleen even goed kijken mocht ik eruit komen met hun.
Kan me niet voorstellen dat er net zoals bij die ander bijna 3000 bij moet dus we gaan het wel even zien.
– Onderlip voorkant mist
– voor/achterkant is gecleaned.
– Niet originele radio28 februari 2011 om 18:10 #17824674[rquote=1880253&tid=143465&author=Killerbean]hahahah, alleen even goed kijken mocht ik eruit komen met hun.
Kan me niet voorstellen dat er net zoals bij die ander bijna 3000 bij moet dus we gaan het wel even zien.
– Onderlip voorkant mist
– voor/achterkant is gecleaned.
– Niet originele radio[/rquote]
effe goed handelen en mischien ben je binnenkort een trotse eigenaar van een echte GTS:thumbup
succes!
28 februari 2011 om 18:13 #17824675We gaan het merken, eerst maar eens GOED kijken
Gezien dat de auto aangepast is, dacht ik misschien wel dat hij van een liefhebber is geweest en die misschien ook wel op een forum zit.
Misschien dit forum wel :cool:
2 maart 2011 om 18:06 #17824676Gister gebeld met de garage. Ik bracht een bod uit om 1500 bij de renault te doen. Hij zou mij terugbellen is niet gedaan.
Vandaag heb ik hem gebeld, en hij was druk vertelde hij. maar hij vertelde wel dat hij 1500 erbij te weinig vond. Dus ik gezegd dat 1750,- ook mogelijk zou zijn.
Hierover zou hij mij bellen of mailen, wederom nog niets gehoord…..
Beetje raar als je een auto wilt verkopen toch?
2 maart 2011 om 21:34 #17824677Dit is ook vaak jouw onder druk zetten om toch maar de prijs hoger te doen. Soms moet je afwachten. Maar het is altijd moeilijk.
2 maart 2011 om 22:02 #17824678[rquote=1881873&tid=143465&author=Killerbean]Gister gebeld met de garage. Ik bracht een bod uit om 1500 bij de renault te doen. Hij zou mij terugbellen is niet gedaan.
Vandaag heb ik hem gebeld, en hij was druk vertelde hij. maar hij vertelde wel dat hij 1500 erbij te weinig vond. Dus ik gezegd dat 1750,- ook mogelijk zou zijn.
Hierover zou hij mij bellen of mailen, wederom nog niets gehoord…..
Beetje raar als je een auto wilt verkopen toch?
[/rquote]
Als ik het goed begrijp heb je de GTS nog niet gezien en hij jou Renault ook niet, je kan door de telefoon toch geen auto kopen:hmmz
Jan
2 maart 2011 om 22:15 #17824679Het is inderdaad beter om langs te gaan met de auto, ik heb de vectra nog niet gezien maar probeer zegmaar wel alvast een prijs af te spreken…. maar dat is misschien inderdaad niet handig…..:hmmz
goeie tip !
2 maart 2011 om 22:22 #17824680[rquote=1882228&tid=143465&author=Killerbean]Het is inderdaad beter om langs te gaan met de auto, ik heb de vectra nog niet gezien maar probeer zegmaar wel alvast een prijs af te spreken…. maar dat is misschien inderdaad niet handig…..:hmmz
goeie tip ![/rquote]
Toen ik mijn Vecta wou inruilen heb ik div. mailtjes verstuurd naar garage`s die dus een E hadden staan die ik wou, daarin vroeg ik om een richtprijs en stuurde ik de link van mijn advertentie op marktplaats mee.
Bij ongeveer de helft van de mailtjes kreeg ik een serieuze reactie terug en dan wist ik of ik dus wel of niet zou gaan kijken (heb wel het hele land gehad)
Maar ik zou zeggen haast je niet er zijn Vectra`s genoeg.Jan
5 maart 2011 om 18:24 #17824681Vandaag wezen kijken bij de vectra.
Was vrij snel duidelijk dat ik weer snel weg moest zijn bij die garage.
het was binnen vrij donker, en daarom konden we de krassen niet goed zien.
Rondom schade, krasjes pitjes etc… Krassen op de ruiten.
Ding was van binnen afgeleefd, niet ori speakers erin en de kofferruimte was nat.
Toppunt was nog dat ik op de achterklep voelde en gedroogde spuitnevel voelde.
Kennelijk is de achterzijde overgespoten.drama !
5 maart 2011 om 18:36 #17824682[rquote=1884131&tid=143465&author=Killerbean]Vandaag wezen kijken bij de vectra.
Was vrij snel duidelijk dat ik weer snel weg moest zijn bij die garage.
het was binnen vrij donker, en daarom konden we de krassen niet goed zien.
Rondom schade, krasjes pitjes etc… Krassen op de ruiten.
Ding was van binnen afgeleefd, niet ori speakers erin en de kofferruimte was nat.
Toppunt was nog dat ik op de achterklep voelde en gedroogde spuitnevel voelde.
Kennelijk is de achterzijde overgespoten.drama !
[/rquote]
Je zal nog wel meer verrassingen tegenkomen, totdat……. je de jouwe vind;)
Jan
26 maart 2011 om 13:18 #17824683even terug komend op mijn ex vectra .
Ben zaterdag bij de dealer geweest en de auto is inmiddels verkocht .
het zenuwachtige trillerige gedrag wat de topic starter bedoelde bleek uit de distributie te komen .
De distributieketting bleek een tand verkeerd te staan en dit was al zo toen ik de auto kocht . Mijn vaste opel dealer vertelde mij destijds dat dit bij de motor hoorde . Deze dealer ontdekte dit mankement .
Nou ja laten we hopen dat de nieuwe eigenaar er veel geluk mee heeft .
27 maart 2011 om 20:02 #17824684En eerst durven ze nog glashard te zeggen dat het zo normaal is…..
Heb inmiddels een hele mooie seat leon het nieuwe model. Ja ik weet het, totaal wat anders maart ik ben er hardstikke blij mee.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.