Forumindex › Forums › Modellen › Astra › tweeterkapjes astra coupe
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 maart 2011 om 16:17 #17233983
Zoals de titel al aangeeft.
Ik ben op zoek naar een sloop die
een astra coupe heeft staan voor onderdelen.
Of iemand die toevallig die kapjes overheeft.Iemand die mij hiermee op weg kan helpen?
10 maart 2011 om 19:37 #17832859de kapjes uit alle astra modellen passen er op.
sowieso van een 3 deurs hath. die heb ik zelf ook
10 maart 2011 om 19:48 #17832860Weet je dat zeker?
Ik dacht dat het tot het voorraam hetzelfde is..
En dat het voorraam van de coupe platter ligt en daardoor de vorm van de kapjes ook anders is.
Als ik het fout heb vertel het me dan aub want dan weet ik ze misschien wel te vinden.10 maart 2011 om 20:00 #17832861ach, neem als je de sloop opzoekt een grote gereedschap koffer mee, en stop die kapjes daar dan in. zie je vanzelf of het past en kost het je niks.
waar zijn je oude gebleven?
10 maart 2011 om 20:06 #17832862Ik ben echt gek van goed geluid in me auto.
Om je een idee te geven :
Pioneer avic x3 II radio
JBL power speakers voor en achter
1000 watt rms rockford woofer
etc etc etcEn vond dat het geluid niet echt direct was.
Heel idee gemaakt om me originele tweeterkapjes te polyesteren
waardoor de tweeters meer naar mij toe komen te staan.Alleen toen kwam bij het terugplaatsen van de kapjes me tweeter tegen het chassis terwijl de radio aanstond, waardoor me eindtrap eruitvloog van me radio en een hels kabaal over de speakers stuurde.
Dit zorgde er weer voor dat nu mijn linker deurspeaker stuk is waardoor ik niks heb aan de pasgemaakte kapjes voor de jbl power tweeters.
Want nu komen er oldscool Rockford Fosgate Fanatics Q speakers in :PDus daarom ben ik opzoek naar nieuwe kapjes..
(las net trouwens op internet dat de kapjes inderdaad verschillend zijn :( )10 maart 2011 om 20:20 #17832863ja, lastig verhaal nog eigenlijk.
is die vorm er niet in te schuren? plumuur je het kapje daarna weer vlak, en spuit je hem.
je kan beter je tweeter misschien in je a stijl doen, of in de hoek van je dashboard. misstaat echt niet hoor10 maart 2011 om 20:23 #17832864[rquote=1888352&tid=144278&author=robert_corsa]ach, neem als je de sloop opzoekt een grote gereedschap koffer mee, en stop die kapjes daar dan in. zie je vanzelf of het past en kost het je niks.
waar zijn je oude gebleven?
[/rquote]
beetje jammer, alsof je voor een paar stukken plastic moet gaan jatten. kansloos:wtf
10 maart 2011 om 20:28 #17832865Ik heb de houders van de jbl tweeters helemaal verwerkt erin, dus of ik moet opnieuw beginnen (geen zin meer in want het was een kut klus)
Of a style idd maar dan moet ik alsnog nieuwe kapjes hebben om die lege plek nu op te vullen.+ Bij me rockford speakers kan ik de tweeter kantellen.
maak ik een gat in me nieuwe kapjes waar die rockford tweeters dan inpassen en kan ik ze daarvandaan naar me toe draaien..Moeilijk moeilijk moeilijk.. mja houd je bezig..
10 maart 2011 om 20:29 #17832866ze vragen er zo 15 euro voor, en als ze niet passen gooi je het gewoon weg he.
ze verdienen bij al die demontage bedrijfen 4 a 5 keer op een auto, er komt zat binnen, gewoon mee nemen in de jaszak wat erin past hoor. jij betaalt netjes de vraagrpijs voor een moterkap, en dan staan er 3 buitenlanders voor een zelfde moterkap, en nemen hem mee voor de helft van de prijs.
ik vind al die bedrijfen oplichters, als ze je niet mogen vragen ze de hoofdprijs.10 maart 2011 om 20:32 #17832867Het word sowieso wel een leuke klus..
Deze foto heb ik even van het internet geleend, maar ik heb deze set nu dus nieuw liggen.
100 watt rms..Aleen die filters wegwerken is al een leuke klus..
10 maart 2011 om 21:26 #17832868[rquote=1888389&tid=144278&author=robert_corsa]ze vragen er zo 15 euro voor, en als ze niet passen gooi je het gewoon weg he.
ze verdienen bij al die demontage bedrijfen 4 a 5 keer op een auto, er komt zat binnen, gewoon mee nemen in de jaszak wat erin past hoor. jij betaalt netjes de vraagrpijs voor een moterkap, en dan staan er 3 buitenlanders voor een zelfde moterkap, en nemen hem mee voor de helft van de prijs.
ik vind al die bedrijfen oplichters, als ze je niet mogen vragen ze de hoofdprijs.[/rquote]
hoe moet een sloperij anders blijven bestaan als ze geen geld op een auto verdienen?
vind het allemaal wel erg kort door de bocht door alle sloperijen oplichters te noemen. als jij twijfelt of een bepaald onderdeel wel past, kun je toch vragen of je het eerst mag passen? (bijv. zo’n kapje).
er is geen sloperij in deze omgeving die daar nee tegen zegt.
maar een kapje jatten? nee hoor hahaha
10 maart 2011 om 21:39 #17832869Ik ga geen kapje jatten..
Iemand nog een idee waar ik die kapjes kan vinden of welke sloop een coupe heeft staan?10 maart 2011 om 22:02 #17832870coupe en cabrio specifieke onderdelen van de astra-G zijn schaars, ook op de auto demontage bedrijven
het waren nu eenmaal geen grote verkoop toppers daarom zijn die specifieke onderdelen schaars en vaak een stuk duurder.
meen me te herinneren dat er hier op het forum een topic over het aantal coupes en cabrios totaal orgineel in nedreland zijn verkocht zo rond de 100 a 150 zijn.
indien de kappjes graag wilt hebben ffnaar de vod die kan je er wel aan helpen.
11 maart 2011 om 08:08 #17832871Daarbij zijn astra G op sloop sowieso al schaars. Hier staan er 3 en die zijn al volledig gestript / gesloopt en heb ik dus niets aan. Ik moet ergens anders heen voor hele standaard onderdelen. Astra F en vectra’s staan er wel genoeg..
16 maart 2011 om 18:29 #17832872Iemand nog tips welke sloop een coupe heeft staan?
21 maart 2011 om 13:27 #17832873Niemand een idee welke sloop een coupe heeft staan?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.