turbocombo (TD) pick-up

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling turbocombo (TD) pick-up

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    reaceyourfears

@sjoerdie wrote:

Ik zou gewoon de as op het veerpakket leggen.

Andere blad eren die passen zul je niet zomaar vinden.

Wat je ook kunt proberen is om 1 blad weg te halen, maar ik weet niet of ie dan te slap gaat worden.

En bladveren op jouw manier na laten zakken…..als je een beetje na had gedacht dan had je geweten dat dat niet werkt. ;)

Bladveren zakken in de loop der jaren door, en niet door effe 1.5ton in je bakkie te gooien.

ze zijn toch iets gezakt maar natuurlijk niet genoeg :mrgreen:

nu het waren vezelplaten die ik erin heb gegooid, ze moesten toch verplaatst worden dus toch eigenlijk niet voor niets geweest :-D

reaceyourfears

@wim-v6 wrote:

Mijn combo had maar een enkel blad op de bladveer.

Weet hoe ze het hebben gedaan bij de 775 uitvoering, of daar een blad bij zit of enkel een sterkere veer.

Mijn Combo had een laadvermogen van 550kg

De 775 mag 750 / 775kg laden.

Willem

Verstuurt vanaf een trage Samsung Gio met Tapatalk

bij mij is het ook een enkel blad, wel zaten er nog blokken van 2-3cm onder de bladen, die heb ik dan ook weggelaten.

reaceyourfears

weet iemand een adresje (liefst belgie) waar ze bladveren rollen/plooien? kweet dat dit bij jeeps veel gedaan word om te verhogen dus ik veronderstel dat ze die ook platter kunnen maken ipv boller?

RamSwa72
          Deelnemer

Probeer het op een scheepswerf in de haven die hebben daar speciale walsen voor dan gaat de bladveer eerst in een oven en daarna door de wals , dit kan ook koud maar dan worden ze zwakker

Leuke topic trouwens
            deze gaat ik volgen!

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.