Forumindex › Forums › Techniek › Ecotec › turbo x16xe
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 maart 2013 om 22:10 #18113799
Het is een strijd en zal altijd een strijd blijven,
vandaag de corsa 8v met de Golf GTI van paps op foto op facebook gezet, beginnen er drekt weer een paar, die corsa is een barrel dit-dat en golf is mooier etc.
NATUURLIJK is die golf mooier, 12 jaar jonger, 40.000 op de klok i.p.v. 2 ton.Dan zeg/denk ik: Pak een Polo 6n van ’95 met een kleine 2 ton op de klok, en zet die naast een Corsa D OPC met 40.000 op de klok, en tadaa, dan is het “spontaan” weer appels met peren vergelijken…
Apadde lui, de die-hard vw-rijders…
Edit:Sorry voor de -offtopic maar aangezien we toch al die kant opgingen…
20 maart 2013 om 22:57 #18113800De meeste van die gasten die zo reageren, hebben nog niet eens een rijbewijs of mogen al blij zijn dat ze met een Roestende Ford Fiasta of Rammelende Twingo mogen rijden.
die krijgen een harde plasser van zo’n Golf GTi, want die is SCHNNNEEEEELLLLLLLL!!!!!!!!!
Totdat je er een Vergelijkbaar Sportautotje van vrijwel elk ander europese automaker naast zet, dan valt ie tegen..die gasten vergelijken het liefst een GTI met een 1.4tje van een ander merk…
Maargoed, Lees eens op het AutoWeek forum, ook allemaal van die VW rukkertjes met puistjes en een ouwe Gazelle, of Tomos waarschijnlijk..
Alles is prut behalve VW / AudiIk vind de ADAM een geweldig geslaagd karretje, misschien wel wat Overpriced, maar echt en leuk wagentje..
Willem
20 maart 2013 om 23:09 #18113801@wim-v6 wrote:
De meeste van die gasten die zo reageren, hebben nog niet eens een rijbewijs of mogen al blij zijn dat ze met een Roestende Ford Fiasta of Rammelende Twingo mogen rijden.
die krijgen een harde plasser van zo’n Golf GTi, want die is SCHNNNEEEEELLLLLLLL!!!!!!!!!
Totdat je er een Vergelijkbaar Sportautotje van vrijwel elk ander europese automaker naast zet, dan valt ie tegen..die gasten vergelijken het liefst een GTI met een 1.4tje van een ander merk…
Maargoed, Lees eens op het AutoWeek forum, ook allemaal van die VW rukkertjes met puistjes en een ouwe Gazelle, of Tomos waarschijnlijk..
Alles is prut behalve VW / AudiIk vind de ADAM een geweldig geslaagd karretje, misschien wel wat Overpriced, maar echt en leuk wagentje..
Willem
Haha, opzich klopt het, geen rijbewijs, en fiets/brommer overal naartoe.
Heb wel al een auto (1 jaar inmiddels), gaat ook nergens over eigenlijk, maja…
Maar loop niet alles de grond in te trappen op VW na, (in mijn geval opel, nee ook niet).
Polo 6n2, vind ik ook hele mooie wagens, uiterlijk, versnellingsbakken zijn kut zeggen ze, maar toch.
Zijn een boel mooie auto’s en elke heeft z’n + en z’n -, geld ook voor vw, ook voor opel, ook voor elk ander merk, vind ik.21 maart 2013 om 04:55 #18113802toch een polo g-40 coupe :wub of ben ik nu aan het schelden? :jerry
jammergenoeg kom je niet zo veel g-laders tegen voor een leuke prijs
anders had ik er al een op een opel blok gebout :D21 maart 2013 om 11:03 #18113803@thrashmetal: begin jij nu ook al lijkt wel of dat iedereen gehypnotiseerd word :jerry
21 maart 2013 om 12:48 #18113804G laders waren toch die dingen die zo verschrikkelijk mislukten?
:jerryof heb ik mijn huiswerk niet goed gedaan, ze werden uit de productie gehaald door de vele problemen geloof ik?
21 maart 2013 om 14:30 #18113805de g-40 heeft nooit problemen gehad, de eerste g-60’s wel
toen vw het eindelijk door had hoe het wel moest
was de reputatie al zover naar de klote dat ze er mee gestopt zijn21 maart 2013 om 14:34 #18113806@trashmetal wrote:
de g-40 heeft nooit problemen gehad, de eerste g-60’s wel
toen vw het eindelijk door had hoe het wel moest
was de reputatie al zover naar de klote dat ze er mee gestopt zijnAha, kijk, weer wat geleerd…
22 maart 2013 om 19:47 #18113807G-laders van de G40 spetteren ook hoor….
en ze zijn niet eens sneller als een standaard Corsa-A-GSi E16SE-II als er een kleini poelie op zit..
Willem
22 maart 2013 om 20:35 #18113808@wim-v6 wrote:
De meeste van die gasten die zo reageren, hebben nog niet eens een rijbewijs of mogen al blij zijn dat ze met een Roestende Ford Fiasta of Rammelende Twingo mogen rijden.
Willem
Mooi gezegd Willem.
22 maart 2013 om 21:14 #18113809@PeterNoFear wrote:
Polo 6n2, vind ik ook hele mooie wagens, uiterlijk, versnellingsbakken zijn kut zeggen ze, maar toch.
en blijf asjebleift van die 1.4 motor af, das een drama op zich
en let op , die Polo 6N en 6N2 rotten harder als de gemiddelde Corsa-B
Ze zijn knap krap van binnen, krapper als een Corsa-BWillem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.