Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Turbo vervangen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 februari 2010 om 21:37 #17596067
Oy Boys! & Romijn!
Ik heb er inderdaad iets van 3 maanden zonder aanpassing van software op een LEH turbo gereden, het is inderdaad kletskoek om dit uit te voeren.
Na veel vraagjes en antwoorden op AOC (AstraOwnersClub) is het gewoon duidelijk dat een remap niet uitgevoerd hoeft te worden na een Leh turbo.
@AstraCoupe, Na mijn remap bij EDS heb ik precies hetzelfde probleem met inhoud optrekken…. Wat ik zelf op had gemerkt is dat als ik rustig gas geef dat dan mijn turbodruk sensor al naar 1.2 bar springt en dan weer terug en dan weer 1.2… hierover ook met EDS gesproken en volgens EDS ligt het aan de auto en niet aan software….
Raar want voordat ik de software had waren er geen problemen, en ook bij AOC zal je talloze posts vinden met hetzelfde issue waar nog steeds geen juiste oplossing voor gevonden is. Het ligt duidelijk aan de EDS map… ik hoop dat ze het bij jou snel op kunnen lossen. (hopelijk plaats je ook de output ervan :) heh )Ik en Ro zullen binnenkort een datum prikken om naar EDS te gaan en hopefully gaan we met een grotere groepje :).
Ik had trouwens 238 pk en 388 nm met een imitatie Opel uitlaat (Bosal), Inmiddels zit er een Miltek Catback en een 2.2 airbox mod.
Laten we een Datum prikken :D heheh
Groetjes :)
Edin.
14 februari 2010 om 20:13 #17596068Hey,
Ik heb 253 pk en 417nm op let turbo xD maar aangepast uitlaat systeem waar die nog op afgesteld moet worden dus binne kort ff andere downpipe erop en dan ook maar ff langs EDSxD.
Dus Ro als ik mee mag mag graag xD
Greetz Wes
22 februari 2010 om 11:49 #17596069Heb as vrijdag een afspraak bij EDS. ben benieuwd wat er uit komt en/of ze het kunnen oplossen. want het probleem ligt duidelijk aan de software want voorheen had ik nergens last van. Ik hou jullie op de hoogte
24 februari 2010 om 20:11 #17596070Zelf heb ik een zafira OPC 2004
Wat denk je met 93000 km een fluitend/ gierend geluid onder de kap.
Turbo overleden.
Bij Courtney een nieuwe besteld ( LEH) met tapeinden en pakkingen.
Woensdagmiddag besteld en Maandag in huis.
4 uurtjes sleutelen en hij loopt weer als een tierelier.
Het vernieuwen is goed te doen, wel nieuwe olie erop gedaan 5W40 synt. in plaats van 5W30
En de wateraansluiting van boven naar voren verplaatst. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.