Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › turbo stuk
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 maart 2012 om 22:04 #18003021
Waarom zou je in godsnaam een G lader willen?! Een H lader is beter en vele malen goedkoper. G lader is een zwak ontwerp, ze hebben de lader niet voor niks gemodificeerd op diverse punten!
14 maart 2012 om 21:11 #18003024een LEH lader kan je zo zonder enige mods gewoon een z20LET blok schroeven, dat kan geen kwaad.. je haalt er alleen neit het volle vermogen uit[/quote]
na een remap wel?
en zijn er nog meer dingen die aangepast moeten worden bij een remap?Mvg Matty
14 maart 2012 om 22:00 #18003020Matty, Ja na remap wel.
En nog meer aanpassen, ligt r aan hoe ver je wil gaan :P
Verdiep je eerst in de fases, dan wordt al veel helder.
15 maart 2012 om 21:52 #18003072Ik wil over een tijdje fase 1 gaan toepassen, maar eerst een leh turbo aanschaffen en dan weer even sparen.
moet je bij fase 1 een geupgrade acurator hebben? En kan die ook tot die tijd op standaard software?15 maart 2012 om 22:20 #18003073nee kan je gewoon zo monteren..ja gewoon op LET software!
17 maart 2012 om 19:02 #18003074Thanks, dat moest ik even weten. :thumb
21 maart 2012 om 15:33 #18003075ok dan mannen mijn bestelling staat nu eindelijk op processing :jerry
Dit heb ik besteld:
VXR Turbocharger K04
Option – Turbo with Actuator (VXR) Option 1 – Adjust Actuator to Suit Standard Z20LET (Not with Uprated Actuator) Option 2 – WITHOUT Oil and Filter Option 3 – Gasket Set Option 4 – K04 Standard Bearing Pack and Sealsen:
Front Pipe Clamp 2.0 Turbo – Z20LEx
Ik was totaal met alles 713 euro kwijt :D
Ben alleen de olieretourleiding vergeten bij te bestellen. :swear21 maart 2012 om 18:43 #18003076Hej,
Ik ben er nu ook echt aan toe, dus ben ook bezig bij courtenay.
Ik heb ze gisteren een mail gestuurd over de betaling zonder creditcard, alleen nog niets terug gehad.
Hoe is dat bij jou geregeld?mvg matty
23 maart 2012 om 15:58 #18003077@opeltje16Vsport wrote:
Hej,
Ik ben er nu ook echt aan toe, dus ben ook bezig bij courtenay.
Ik heb ze gisteren een mail gestuurd over de betaling zonder creditcard, alleen nog niets terug gehad.
Hoe is dat bij jou geregeld?mvg matty
Oh nou is eigenlijk heel makkelijk hoor.Als je wat besteld hebt,dan komt het in je BASKET(mandje) terecht.Dan klik je op check out.
Kom je in een pagina waar je adress en je producen op staan.Weer check out klikken.dan rekent die de verzendkosten en tax uit.
Klik verder op check out.dan kom je bij het laatste stap.Kies daarvoor op “Print order form” en in commentaar box typ je daar IBAN PAYMENT. VOORBEELD:Basket » Address » Payment » Complete
Please choose your preferred payment method:Print/Fax/Post Order Form – UK Cheque/BACS/IBAN
Credit/Debit Card – Sage Pay Secure Card ProcessingPlease add any comments to your order:
IBAN PAYMENT
Continue
Dan kan je m uitprinten.en krijg je later een email met verdere instructies.Ik heb maandag besteld en kwam vandaag(vrijdag) thuis en tara daar lag een grote doos met courtenay stickers erop :jerry
Netjes verpakt en echt snel binnen.super hoor!27 maart 2012 om 15:53 #18003078Ik wilde ook even die zogenaamde wonder bolt bestellen bij Courtenaye vroeg of ze die hadden en kreeg de volgende mail terug:
Hello
We do not sell or use oil restrictor bolts. The KKK K04 turbo is a journal bearing turbo. Journal bearing turbos like a good supply of oil.
Regards Mark
Dus het is niet nodig bij deze type turbo,want heeft genoeg olie nodig.Dan bestel ik m dus niet.
27 maart 2012 om 19:12 #18003079Ik heb zojuist betaald, dus ik ben benieuwd :D
In de mail stond dat alle toeslagen door mijn bank betaald moesten worden, maar dat kreeg ik niet voor elkaar.
Dus ik heb gewoon op ‘shared’ geklikt, toen pas kon ik de betaling afronden….
Was dit bij jou ook?Ik zat ook te twijfelen over die wonderbolt…
Nu ik dit lees denk ik dat ik hem ook niet gebruik.Mvg Matty
27 maart 2012 om 19:57 #18003080@opeltje16Vsport wrote:
Ik heb zojuist betaald, dus ik ben benieuwd :D
In de mail stond dat alle toeslagen door mijn bank betaald moesten worden, maar dat kreeg ik niet voor elkaar.
Dus ik heb gewoon op ‘shared’ geklikt, toen pas kon ik de betaling afronden….
Was dit bij jou ook?Ik zat ook te twijfelen over die wonderbolt…
Nu ik dit lees denk ik dat ik hem ook niet gebruik.Mvg Matty
Ja klopt heb ook gwn shared gedaan.Die andere methode pakt die niet.Werkt gwn prima op deze manier ;)
28 maart 2012 om 18:52 #18003081oke fijn te weten ;)
30 maart 2012 om 18:37 #18003082Ik wil graag mijn turbo laten monteren en gelijk ook chiptunen bij VDB Works,aangezien ik daar het dichtsbij woon en veel positieve verhalen lees..Wie weet wat dat me ongeveer gaat kosten???
30 maart 2012 om 18:59 #18003083Ehm, je kan ze es bellen?
30 maart 2012 om 19:03 #1800308431 maart 2012 om 20:06 #18003085ik was toen bij vdb 400 kwijt voor software en 400 voor montage incl. nieuwe olie 5W30. onderdelen had ik allemaal zelf mee. Misschien heeft hij zijn prijzen veranderd maar dat weet ik niet.
moet er wel bij zeggen dat mijn bouten makkelijk uit het blok te draaien waren(spruitstuk), en niet afbraken.
breken ze af dan moeten ze vanuit je blok naar buiten worden geboord wat extra tijd,dus geld kost.
jeroen heeft het bij mij perfect gemonteerd en kwam zijn afspraken na. ook nog geen foutmeldingen gehad sinds de nieuwe software geladen is.je kunt er alleen niet pinnen, dus contant betalen. je kunt in overleg met jeroen bepalen wat voor soort auto je terug wilt krijgen. stelt hij het turbomoment anders af.
mocht je een keer willen testen hoor ik het wel. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.