turbo remmetjes Forumindex › Forums › Techniek › Banden, remmen en onderstel › turbo remmetjes Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 1 mei 2010 om 15:09 #17220651 FearlessDeelnemer Lid sinds:9 January 2005 Heb mn remklauwen van Dikkie Nieboer binnen gekregen. Nou wou ik meriva remschijven bestellen. Nu heb ik een leuke sportset gevonden inclusief de remblokken. Maar zijn de remblokken van een Meriva het zelfde als van een Calibra turbo? 2 mei 2010 om 14:56 #17665142 FearlessDeelnemer Lid sinds:9 January 2005 Laat maar zitten, ben dr al uit. Ik heb Zimmermann remschijven bestelt @ Duparts:thumbup Blokken van een meriva zijn anders dan voor de Turbo klauwen. Nu nog een setje ringen en Ferodo blokken zoeken voor net geld. Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen