Na het vervangen van heel veel slangen en filters kwam ikniet van de storingen af met mijn zafira. inmiddels zijn egr klep vervangen, roetlfilter gereviseerd, nokkenas vervangen, dsb riemvervangen, verstuivers getest, electronica is gechekt, printplaten zijn getest en nu is mijn turbo kapot. iemand enig idee waar al deze probelemen weg komen en waneer ze stoppen.. plan nu is om motor te spoelen en cather reinigen nieuwe oliezeef erop en nieuwe turbo erop.. iemand nog tips??????????????????????????????????
het is normaal hier om je eerst voor te stellen voordat je los barst met je problemen/vragen.
Plus daarbij hebben we aparte topics waar per auto kan gaan vragen. Je zit nu in de Adam topic.
mijn excusus voor de zoete inval, ik ben niet bekend met jullie ´gebruikelijke´ kennismaking hier, ik ben maar een vrouw die al veel te veel geld in een auto heeft gestopt op advies van de garage.
het vetreft hier vooral storingen rondom het toevoeren van diesel inspuiten en het uitlaten van gassen en luchtproblemen. inmiddels zijn alle storingen eruit gewerkt, vraag mij niet om meldcodes ed. daar heb ik helaas te weinig verstand van. maar ik hoopte dat iemand gelijkwaardige problemen had gehad of iemand die dit bekend voorkomt en mij hier wat handvaten voorkan geven voordat ik nog meer onnodige kosten ga maken. mvg nicole
Dat is begrijpelijk dat je inderdaad een forum opzoekt,
maar vooralsnog moet je je dan voorstellen zodat we weten met wie we te maken hebben. (altijd fijner te praten)
en daarbij zit je dan nog steeds bij het verkeerde topic :jerry