turbo probleem

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    groverider

hallo
      ik heb een vraagje we hebben een zafira 2000 turbo diesel bouwjaar 2003.
      deze morgen viel opeens de turbo uit en kwam er op het instrumenten bord een icoon van een auto met moersleutel.wij naar de garage daar hebben ze het uitgemeten en was er iets van een klep van de turbo.dat hadden ze natuurlijk niet op stock het kan nog een paar dagen duren voor dat het stuk binnenkomt.nu is mijn vraag is het verstandig om verder te rijden zonder de turbo?we kunnen nog rijden alleen strekt hij niet meer zo goed op of is het schadelijk voor de motor?graag jullie hulp o ja de prijs van een nieuw stuk amaai mijn voeten 475eu exl btw
      ondertussen teweten gekomen dat het de EGRklep is maar weet nog niet of dat schadelijk is voor de motor om er zo mee verder te rijden graag hulp thanks

dion87

denk dat je sneller een reactie krijgt als je je eerst netjes voorsteld en al.. ;)

groverider

@dion87 wrote:

denk dat je sneller een reactie krijgt als je je eerst netjes voorsteld en al.. ;)

Als je het antwoord niet weet, ook goed.. denk niet dat dat veel te maken heeft met me voor te stellen ;)

Dat maakt toch niet uit wie ik ben, hoe groot mijn gezin is, wat ik doe van werk, etc etc???

dion87

mensen hier stellen het op prijs als je het wel doet, en in mijn ogen is het niet meer dan normaal.

antwoord op je vraag zou ik niet weten, maar ben ook niet bekend met de diezel turbo’s..

Jerk
            Deelnemer

Ten eerste zit je in het z20let gedeelte, fout lijkt mij aangezien jij een diesel hebt

Ik zou je auto lekker een paar dagen laten staan, het is mooi weer om te gaan fietsen :thumb

16VCalibra
              Deelnemer

:jerry :jerry :jerry :jerry

@Jerk wrote:

Ten eerste zit je in het z20let gedeelte, fout lijkt mij aangezien jij een diesel hebt

Ik zou je auto lekker een paar dagen laten staan, het is mooi weer om te gaan fietsen :thumb

david verburg
                Deelnemer

Zo die is ook weer ff opgeknapt haha

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.