Turbo + eppc-klep defect 2009 2.0cdti 130pk

Forumindex Forums Modellen Insignia Turbo + eppc-klep defect 2009 2.0cdti 130pk

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    DrLosch

Eergisteren heeft de turbo van mijn insignia het begeven.

Het vermogen viel weg, motor stond soms te trillen, fluitend geluid van de turbo, enz..
      Ik verwachtte echter wel al problemen met de turbo omdat ik reeds enkele maanden afblaasgeluid hoorde op momenten waar dit niet zou moeten(bij optrekken vanuit lagere toeren, zonder de gas te lossen). de turbo heeft het begeven onder vollast toen ik de snelweg wou oprijden. Ik heb de wagen zelf naar de garage getrokken, dit heeft me toch al 250 euro bespaard.

De totale kostprijs komt op 2005 euro, alles incl.
      De kostprijs van de turbo is ong 1500 euro in de garage, deze is ook zelf te bestellen voor 950 euro.
      Dit is een serieus verschil maar aangezien de garage waar ik werk in verlof is voor nog enkele weken kan ik het dus zelf niet doen.

Mochten er nog mensen zijn met gelijkaardige problemen, bij deze krijgen jullie dus een idee van de symptomen en de kosten..

groeten Jens

johanhummer9
      Deelnemer

wat is je vraag eigenlijk?

DrLosch

Ik heb geen vraag, ik geef informatie over een probleem zodat anderen die dezelfde problemen ervaren, iets meer weten..

Anoniem

Dat zijn bizarre prijzen zeg.. Een turbo voor 1500, pfff.. Valt de oude nog te verkopen/reviseren?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.