tuning garage den helder??

Forumindex Forums Modellen Astra tuning garage den helder??

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    des-g

hallo ik heb een vraag ik heb een astra G 1.6 16v

maar ik heb een xenon-kit, booskijkers en nieuwe koplampen
      maar nu ga ik een week naar den helder en eigenlijk wil ik het snel erin hebben is er mischien iemand die een garage in den helder of omgeving weet die dat kan plaatsen en de booskijkers kan spuiten??

rdh

Zoals vermeld in de pm je hebt hier geen tuning bedrijf ik doe alles zelf in me garage, echter heb je wel zat goed spuiters zoals ik je vermeld heb.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

robert_corsa

hebben ze sowieso wel wat in denhelder??:P haha

koplampen en booskijkers plaatsen kan je zelf wel, stelt niets voor.
          dat was het eerst wat ik zelf gedaan heb aan mijn astra, inmiddels is hij helemaal verbouwt, van boddykit, tot leder interieur etc etc

Juffer1
          Deelnemer

Als je het in Den Helder laat doen dan zit je garantie ook in Den Helder.

Maw : als je nu de booskijkers daar laat spuiten en volgende week valt de verf eraf dan moet je dus weer naar Den Helder voor garantie ed.
            Waar kom je zelf vandaan dan ?

rdh

@robert_corsa wrote:

hebben ze sowieso wel wat in denhelder??:P haha

koplampen en booskijkers plaatsen kan je zelf wel, stelt niets voor.
              dat was het eerst wat ik zelf gedaan heb aan mijn astra, inmiddels is hij helemaal verbouwt, van boddykit, tot leder interieur etc etc

Zo en zo meer als in wognum :ass dat dorp heb je niks :thumb

En zoals juffer zegt waarom laat je het niet in je woonplaats doen? een weekje wachten kan er ook wel af lijkt me, haastige spoed is zelden goed ;)

greetz remco

des-g

Ja ik w8 al de hele tijd ik ben al 2 keer in hellevoetsluis (waar ik woon) naar welding design geweest maar die was 2 keer al niet aanwezig en ik heb het nu al een maandje dus wil het nu wel erin hebben haha maar bedankt voor alle info

Juffer1
                Deelnemer

Die koplampen en xenon kan je met behulp van een lid wellicht wel inbouwen ?
                  Met die booskijkers zou ik wachten tot je weer “thuis” bent. Wel eerst passen voor je ze laat spuiten !

Mocht je vrijdagmorgen richting Den Helder gaan dan kan ik je wel helpen om de lampen en de xenon te monteren.
                  Woon er redelijk tussenin, tenzij je via de A7 die kant opgaat.

rdh

Ik zit zelf deze week een beetje krap vanwege me werk anders kon je na me garage komen heb daar plek voor 3 auto`s. Echter juffer heeft al diversen xenons in auto`s gezet, bij hem ben je ook in goede handen.

des-g

ja juffer heeft mij oook aangeboden om te helpen maar dan zou ik op vrijdag naar den helder moeten komen want dan komt t goed uit maar ik ben nu al in den helder en heen en weer rijden is best ver maar mischien als hij zondag tijd heb dan ben ik weer op de terug reis..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.