Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 juni 2014 om 14:32 #18240881
Ik voel me niet aangevallen. Nu niet, gaat niet gebeuren ook. Dit heeft gewoon met normen, waarden en principes te maken.
Zoals ik al zei, wat mij betreft einde discussie.:thumbup
30 juni 2014 om 14:55 #18240882Wat wil je nou bereiken Dennis? Want dit gaat naar iets onderuit trappen heen terwijl je er waarschijnlijk zelf nooit ben geweest.. je praat dus poep vanachter je pc-tje..
Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk
30 juni 2014 om 16:33 #18240883Het is toch wel te triest voor woorden.
Je gaat mij verwijten dat ik dingen roep terwijl ik er geen ervaring mee heb, terwijl je al gelijk een conclusie trekt zonder dat je mij kent.Maar om je vraag te beantwoorden… het gaat erom dat bedrijven op basis van vertrouwen klanten winnen. Klanten win je natuurlijk niet als er negatieve reacties op websites staan. Zoals de topic starter al aangaf, is deze bang voor reacties van mensen die goede ervaringen hebben met bedrijf.
Ik als neutraal iemand die GEEN ervaring met dit bedrijf heeft, ben dus ook niet bang voor reacties. Beide kanten zullen deels kloppen, laat daar geen twijfel over bestaan.
Maar daarin tegen ben ik als consument maar al te blij dat er mensen zijn, die minder goede referenties over bedrijven plaatsen. En het enige wat mij dan toch nog over de streep zou kunnen trekken, is als het bedrijf daar professioneel mee om gaat. Het heeft geen nut om iemand op z’n fouten te wijzen, daar win je je klanten echt niet mee (terug). Bel ze gewoon ff op, leg even uit dat je het liever anders had gezien, maar dat ze nog steeds welkom zijn voor een diagnose.
Natuurlijk zou je zelf even op het topic kunnen reageren “Contact met klant opgenomen, komt langs voor nieuwe afspraak”.Los daarvan had ik geloof ik al aan gegeven dat ik zijn reactie ook wel kon begrijpen, maar had het liever op een andere manier gezien. Dat is zijn keuze, en mijn keuze is dat ik als potentiële klant nog even wacht om naar UT te gaan.
30 juni 2014 om 16:36 #18240884Ja het is te triest voor woorden dat ik dus wel gelijk had ;)
Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk
30 juni 2014 om 16:38 #18240885Je hebt gelijk in het feit dat ik er nooit ben geweest, ken zat mensen met ervaring en deel me kennis enkel.
Maar waar trap ik iets onder uit?30 juni 2014 om 16:40 #18240886laat ook maar…. lost het probleem van de topic starter ook niet op ;).
Sorry dat ik je geliefde aanviel (K)30 juni 2014 om 16:57 #18240887@Unlimited Tuning wrote:
Laten we het hierbij houden. Ik wacht op het telefoontje van de 2 jongens.
Bij uitkomst laten we jullie dit meteen weten.Wat mij betreft einde discussie.
Beste Johan zo werkt het niet he, jij bent degene die met een oplossing zou moeten komen.
Ongeacht of ze je via mail, pm, forum aanspreken als je het op zou willen lossen.Als ik een klant krijg die klaagt en ik meld bel maar voor een oplossing dan gaat die echt niet bellen.
Dan verwacht die dat ik contact opneem om over een oplossing te praten. Doe ik dat niet zal die naar de concurrent gaan.Wat mij betreft is het ook einde discussie.
30 juni 2014 om 19:26 #18240888AnoniemLid sinds:
1 January 1970Wat een discussie.. Ik kan me best voorstellen dat mensen dit op het forum kwijt willen, maar feit blijft dat de klant niet tevreden is met een product. Dan zul je als klant contact op moeten nemen met de verkoper.
Zal ff mooi zijn, dat ik een TV bij media markt koop, ik zet op internet dat hij kapot is, en dat zij MIJ eindeloos moeten bellen voor een oplossing? Zo werkt het niet in het bedrijfsleven. Zelf komen, dan is bijna IEDERE leverancier van producten bereid je te helpen, in welke vorm dan ook. Een antwoord krijg je sowieso. Ik zou ook echt niet achter mijn klanten aanlopen, dat staat het bedrijfsleven niet toe.
Ik ben persoonlijk erg tevreden met mijn chiptuning van UT. De auto rijdt beter, trekt beter. Alleen het zuiniger rijden verhaal gaat bij mij niet op. Dagelijks op cruise control naar werk, en stadsritten gaan precies hetzelfde. Verbruik is gelijk gebleven. Oja, en ik heb de stickers nooit gekregen
Al met al prima. Ik had een kleine vraag achteraf over noodloop. Netjes antwoord gehad, en hou het in de gaten, zodat als er iets gebeurt, ik gelijk bij UT terecht kan.
30 juni 2014 om 20:09 #18240889@pixels66 wrote:
Wat een discussie.. Ik kan me best voorstellen dat mensen dit op het forum kwijt willen, maar feit blijft dat de klant niet tevreden is met een product. Dan zul je als klant contact op moeten nemen met de verkoper.
Zal ff mooi zijn, dat ik een TV bij media markt koop, ik zet op internet dat hij kapot is, en dat zij MIJ eindeloos moeten bellen voor een oplossing? Zo werkt het niet in het bedrijfsleven. Zelf komen, dan is bijna IEDERE leverancier van producten bereid je te helpen, in welke vorm dan ook. Een antwoord krijg je sowieso. Ik zou ook echt niet achter mijn klanten aanlopen, dat staat het bedrijfsleven niet toe.
Ik ben persoonlijk erg tevreden met mijn chiptuning van UT. De auto rijdt beter, trekt beter. Alleen het zuiniger rijden verhaal gaat bij mij niet op. Dagelijks op cruise control naar werk, en stadsritten gaan precies hetzelfde. Verbruik is gelijk gebleven. Oja, en ik heb de stickers nooit gekregen
Al met al prima. Ik had een kleine vraag achteraf over noodloop. Netjes antwoord gehad, en hou het in de gaten, zodat als er iets gebeurt, ik gelijk bij UT terecht kan.
Eehm de media markt staat niet voor service en kwaliteit en is in principe enkel een dozen schuiver. En het gaat niet over reactie op het forum, ik heb vooraf ook pm gestuurd maar ze komen niet met een degelijke oplossing. Kleine bedrijven horen achter klanten aan te lopen doen ze dat niet kunnen ze niet blijven bestaan.
Johan heeft het hier ook nooit over, weet je hoe vaak ik al bij ut ben geweest om vervolgens weer naar huis te kunnen zonder dat er wat was gebeurd (ja oke een vermogenrun omdat ik er dan toch was tegen betaling) omdat de tools er niet waren, omdat vervolgens de huidige software niet gechipt kon worden en zo verder? Ik ben nooit tevreden geweest, maar heeft me veel tijd en moeite gekost.
Communicatie is er voldoende geweest, heb enkel lang gewacht met deze reactie in afwachting van wat beters.
30 juni 2014 om 20:36 #18240890Haasje,
Met alle respect hoor, maar jij bent ook moeilijk tevreden te krijgen(in positieve manier). Jij probeert echt het maximale uit je z16xe te persen. Ik lees dan ook vaak dat je nog niet tevreden bent. Was het achteraf gezien niet al een teken na zovaak bij ut langs te zijn geweest, je beter bij een ander bedrijf had kunnen gaan? Blijkbaar kan ut niet aan je eisen voldoen? Ik ken uiteraard die situatie niet, maar op een gegeven moment zullen de de mogelijkheden binnen ut ook wel ophouden.
Persoonlijk vind ik ook dat de klant contact moet opnemen niet anders om. Een pm sturen is ook niet ideaal ivm met de niet altijd ontvangen van berichten. En ja ondanks dat ik een pm stuurde, belde hij mij wel netjes op, dus mogelijk is het zeker.
Als de topicstarter gewoon gebeld had, had hij waarschijnlijk allang al een passende oplossing gekregen. king:
1 juli 2014 om 05:13 #18240891Ze hebben maar één keer gechipt bij ut he. En het gaat mij niet om vermogen winst, maar de gehele koppel kromme zoals ut gechipt heeft en zoals dbilas hem zonder bank gemaakt heeft. Het verschil hat moeten zijn dat die van UT beter zou zijn geweest in plaats van slechter.
Motor loopt in beging veel te rijk en aan het eind te arm. Wat dus eigenlijk met chippen gecorrigeerd zou moeten zijn.
1 juli 2014 om 07:18 #18240892Haasje, als ik jou was zou ik je chip op maat laten schrijven door Dbilas of de ex tuner van Mantzel die chips op maat schrijft bij AST Tuning in Duitsland.
14 juli 2014 om 11:12 #18240893zal ik ook me toet maar even open doen..
mijn ervaring was namelijk ook niet al te best bij UT, ondanks ze niet moeilijk deden over het terug zetten van de software.
foto’s kunnen duizend woorden zeggen..uitdraai van UT na chipping bij hun
uitdraai bij klasen na een chip bij hem
nog vragen?
14 juli 2014 om 11:13 #18240894het was daarnaast ook niet nodig om bij UT, me injectoren te vervangen door 470cc en me luchtmassameter te verwisselen met een 80mm.
ik kreeg toen al sterk het gevoel dat ze dat niet konden. want iedereen weet dat als je bij een z20let, rond de 300 wil hebben, dat die mods nodig zijn.
14 juli 2014 om 11:18 #18240895of gaan we dit ook verwijderen omdat het negatief is tegenover een sponsor? :thumb
14 juli 2014 om 16:34 #18240896Man, Dat ziet er uit die grafiek …… :shock:
15 juli 2014 om 06:39 #18240897@axel wrote:
Haasje, als ik jou was zou ik je chip op maat laten schrijven door Dbilas of de ex tuner van Mantzel die chips op maat schrijft bij AST Tuning in Duitsland.
Is ook gebeurd. Vreemd genoeg eerste testrun 132pk motor vermogen, wat bij hun dus volgens hen op de wielen was?!.
Daarna door hun gechipt en had 160pk (aan de krukas). De eerste run bij UT met de aanpassingen en standaard software had ik 126pk. (op de wielen, vermoed ook teruggerekend naar krukas waardes).EDIT: met dbilas inlaatspruitstuk, 272 graden nokkenassen, Group N uitlaat, Spagettie spruitstuk, en Flowmaster.
Overigens nu wel weer met orgineel filter omdat dat toch prettiger rijd en hij dan op top beter doortrekt.25 juli 2014 om 12:00 #18240898Dan biedt je zo’n goede service door netjes je geld te retourneren en dan krijg je alsnog dit. Lekker bezig Dion!! :thumb
Verder heb ik van beide heren geen telefoontje ontvangen, dus vervalt het recht van spreken. Heb duidelijk aangegeven bij een telefoontje het probleem op te willen lossen. Schijnbaar valt het allemaal wel mee :thumb
25 juli 2014 om 12:04 #18240899Zoals men dus kan lezen, wordt het bericht van de heren niet verwijderd maar kunnen we dit helaas ook niet serieus nemen.
Terwijl we aangeboden hebben het euvel te willen verhelpen bij de heren.1 augustus 2014 om 18:24 #18240900Wat betreft de grafiek van Dion vind ik het ook een beetje lullig hoe je er op reageert.
Hij geeft aan dat die z’n eigen software heeft terug gekregen en deelt gewoon zijn ervaring….. is daar iets mis mee?
Ik denk dat het alleen maar goed is… Houdt consument en aanbieder scherp denk ik, jij weet dat je wat te doen hebt en dan mag je de volgende keer zelf een grafiek posten (van een soort gelijke motor) waarbij die wel netjes omhoog gaat.
Heb jij je klanten weer weten te overtuigen dat je het ondertussen wel kan, en hoeven mensen (met deze motor) niet voor jan l*l die kant op te rijden.
Hoe goed de service ook is, komen mensen om te chippen…. niet om gezellig een bakje koffie te nemen.12 augustus 2014 om 20:26 #18240901En hoe is dit afgelopen ??wapen stilstand
13 augustus 2014 om 04:59 #18240902Ik denk dat mensen het name and shame gebeuren een beetje onderschatten. Zoiets kun je naar mijn idee alleen gebruiken als je echt compleet bent uitgeluld.
4 september 2014 om 20:44 #18240903ik zal de mensen bellen over de combo en hou jullie op de hoogte.
gr michel4 september 2014 om 21:04 #18240904En nog steeds willen we je helpen :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.