Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › tunen onderblok…opties?? (voorheen E-bay.uk blok)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 februari 2011 om 16:15 #17232438
zijn er nog mensen die een bijna nieuw Z20let blokje zoeken met dik 300pk??
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260734176687&ssPageName=ADME:B:SS:NL:112316 februari 2011 om 11:50 #17813740geen geld!!!! wat ze tegenwoordig vragen voor een oude let
24 februari 2011 om 09:31 #17813741Liever LEH als basis…
24 februari 2011 om 16:09 #17813742of nog beter: Z20xer
is een beste bom duiten,maar dan heb je wel wat :P
24 februari 2011 om 21:34 #17813743hoorde via via dat een auto-bedrijf in LEEDS een complete Z20LEH motor verkocht MET bak en al!!!
had 16000 mijl gelopen (net 25000 dus) vraagprijs:1200 euro :o:o:o:o
is alleen 1700km heen en terug :mad: anders had ik al in de auto gezeten!!!
zijn er meschien nog meer mensen op zoek naar LET’s en LEH’s??
meschien kunnen we dan meerdere blokken halen :hmmz24 februari 2011 om 22:20 #178137441200 pond was het denk ik?
24 februari 2011 om 22:21 #17813745hier nog 1, 1700gbp
1800 pond compleet met bak
25 februari 2011 om 18:07 #17813746nee,omgerekend in euro’s dus!
die 2 had ik al bij m’n zoekopdrachten van E-bay zitten..
probleem in engeland is dat ze niet verzenden.
denk toch dat ik ga voor het KLASEN onderblok :hmmz
is alles al aan gedaan…tot 700pk geschikt (niet dat ik die ga halen)
maar zekers beter dan een LET!!25 februari 2011 om 18:14 #17813747Mja ik zou niet teveel aan LET blok doen…. of ik ga een z20leh blok halen, of ik koop een H opc. Voor de rest ga ik niks meer doen.
Nog 1x terug naar Vmax in maart, Astra VXR luchtmassameter erop en verbeterde actuator. Das t laatste motorisch, op misschien ooit een M32 na.25 februari 2011 om 18:39 #17813748maar ben je niet bang dat er in de toekomst iets naar de kl*te draait??
de meningen zijn nog verdeeld,maar de meeste mensen noemen 290-300 pk als uiterste grens van een LET.aangezien ik nog een tijdje met de zaf wil rijden,en ik zeker verder wil met tunen,zal ik het onderblok toch eens moeten vervangen..
en een 6 bak zal dan ook nodig zijn…
en geld voor een zaf b opc :cry is dr niet..25 februari 2011 om 20:33 #17813749die van 1800 kostte vorige week nog 1000 pond!
bood geen hond op!:o
ik kon niet bieden omdat ik niet in bezorg gebied woonde :fy1
samy van V-max mailde dat een LET max 450nm en 290pk aankan.
hij had welnog andere opties…
ga dr binnenkort toch heen voor software afstemming op de nieuwe FMIC…(ja BAAS J. ik ben begonnen,en hij is bijna klaar :D )
25 februari 2011 om 21:02 #17813750Ja weet je alles kan kapot…. maar wanneer kan je nou minutenlang volle bak rijden in NL? Ik rijdt mn auto altijd zeer goed warm voor ik sowieso al een beetje door ga rijden. Ik ga m ook niet verder tunen, zoals ik zei in maart naar vmax en dan gewoon met een zeer mooie curve naar huis.
Ik zou lekker een LEH onderblok kopen, desnoods nieuw, die prijs daarvan valt best mee dacht ik, heb t een keer opgevraagd maar weet niet meer exact hoeveel.
28 februari 2011 om 21:47 #17813751in NL idd nergens,maar ik woon in limburg (is volgens sommige geen nl) en maar 5km van “die deutsche autobahn” af en ik ga geregeld de zafira uitlaten daar :P:P
(meteen ook tankje weer volgooien met V-power 100 :thumbup )
ik denk toch dat ik ga voor een x20xe onderblok ALS dat past :hmmz i.v.m. dikkere cilinderwand,en het dan voorzien van LEH zuigers,stalen drijfstangen en zuigerbodemkoeling.heb klasen gemaild of dit kan met dit onderblok omdat zij een blok van een z20xer aanbieden met dezelfde aanpassingen…maar nog niks terug gehad :cry
morgen maar eens bellen…1 maart 2011 om 16:52 #17813752wat is een z20xer dan?
Heb daar nog nooit van gehoord?
x20xer weer wel natuurlijk… :hmmz1 maart 2011 om 16:56 #17813753volgens mij is dat gewoon hetzelfde blok,maar dan euro5 i.p.v. euro4 :hmmz
heb bij mijn andere topic hierover ook nog geen antwoord. :(
stel dat dat past zou dat een betere optie zijn dan een LEH i.v.m. de dikkere cilinderwand… 6mm i.p.v. 4mm.
KLASEN verkoopt ze ook compleet maar dat kost 2800 euries :o
daar kan ik ‘m zelf dan ook voor maken…1 maart 2011 om 17:03 #17813754Dat onderblok heeft ook mijn interesse en ik weet dat hij om de zoveel tijd
in de aanbieding gaat voor 19991 maart 2011 om 17:06 #17813755[rquote=1877818&tid=142280&author=Baas J.]Ja weet je alles kan kapot…. maar wanneer kan je nou minutenlang volle bak rijden in NL? Ik rijdt mn auto altijd zeer goed warm voor ik sowieso al een beetje door ga rijden. Ik ga m ook niet verder tunen, zoals ik zei in maart naar vmax en dan gewoon met een zeer mooie curve naar huis.
.[/rquote]
Tuning is een verslaving (alles went en de honger naar pk’s komt weer langzaam terug)
1 maart 2011 om 17:07 #17813756dan staan we samen op de uitkijk :P
hebben ze dr maar 1 van dan???
zullen we doen wie het eerst daar is?? :D:Den i.d.d
TUNEN WERKT ZEER VERSLAVEND :afro
niks went zosnel als vermogen.en aangezien ik volgend jaar met een GARRET o.i.d. aan de gang wil,zal het originele onderblok toch het veld moeten ruimen.
en als ie op de 280-290 pk blijft ook.wil toch nog een tijdje
doen met de ZAF ;) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.