Tukkers Nieuwe Calibra= Veel vragen….

Forumindex Forums Modellen Calibra Tukkers Nieuwe Calibra= Veel vragen….

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Tukker1984

nog steeds weet k niet wat f 1 is!!! google helpt me namelijk niet!!! graag hulp

Tukker1984

t zekering probleem was gewoon een kortsluiting..

t laatste probleem accu vervangen dus, vsnaren vervangen.. en nu totaal geen stroom! zekeringen ok, dus de accu maar dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien deze er erg nieuw uitziet en bovendien een goed merk is varta.. iemandenig idee wat t probleem is…
        denk de accu.. of de dynamo die k vervangen heb niet laad…

De voortgang van t project…

We gingen op zoek naar roest..

Uploaded with ImageShack.us

Er is wat aangelast maar op zijn tokkies:swear

Is dit de reden dat t abs lampje soms brandje, klepje ontbreekt namelijk volgens mij..

gr tukker
        gr tukker

dudie-c20ne

laat de accu is testen een merk accu als varta zegt uiteraard niets over de staat van de accu.
          of laad de accu eens op en laat het complete start / laadsysteem eens testen, zo weet je zeker wat het probleem is of veroorzaakt.

wat betreft dat afdekdopje op de remvloeistofreservoir. die zorgt er niet voor dat je abs lampje gaat branden. denk eerder dat je dat egwoon bij 1 van je sensoren moet gaan zoeken. laat de auto eens uitlezen dan weet je ook al weer meer.

grtz bjorn

noc
            Tukker1984

thnx voor de link ! Dat gaan we doen..
              Er zit in een andere accu in, ander injectierelay, en alleen contact, bij aanduwen wel gelijk gestart!

teungts
              Deelnemer

startmotor vervangen

the aviator
                Deelnemer

origineel gepost door Tukker1984

Boven motorcomputer, beneden alarm..?

Ik weet niet of je hier al antwoord op hebt maar anders: Boven idd motorcomputer en onder je brandstof relais (blokje) en stekkerverbindingen van je kabelboom naar het dashboard en brandstofrelais.

origineel gepost door Tukker1984

En wat is dit..? Naast de schokbreker van de bestuurderskant..

De gele stekker/plug/ding is een sensor waarmee wordt aangegeven met welke octaangehalte brandstof je rijdt..op het gele stekkertje staat (waarschijnlijk) aan de ene kant 91 en andere kant 95..Kan je gewoon laten zitten want zie zit verder wel goed :)

Nog even over de dynamo, als je die net hebt vervangen en hij laad niet meer, controleer dan even of je de massa van de dynamo naar het blok goed hebt aangesloten (zit een kabeltje van bovenkant bevestiging naar injectierail)..Ik heb namelijk gehad dat ik ook de dynamo had vervangen, maar de massa niet goed had aangesloten..gevolg was dat ik de accu leeg reed en daarna de auto niet meer gestart kreeg..

Tukker1984

k heb een massakabel lopen van de dynamo naar accu! dat is t dus niet… check deze topic met startprobleme…

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=134552

Dankjewel voor t meedenken…!:thumbup

k heb afgelopen weken ook in audi 2.8 v6 gereden wat gewoon echt heerlijk is dus zat k te denken om er gelijk een hoger kaliber motor in te donderen aangezien k een ruimte heb gevonden waar k zonder nat en koud te worden kan sleutelen!Dus iemand een sloopcalibra met een v6…? Laat t me weten!

Tukker1984

Calibra loopt weer effe gelukkig! Storingslampje brand zowat constant dus moeten we m uitlezen… Wat kost dit bij de dealer? Weet iemand dit. t zelf uitlezen dmv perperclip methode heb k t geduld niet voor denk k… al snap k t ook niet helemaal…

Complete interieur is er voorlopig uit; Zit met een kleine verhuizing en was toch van plan om alles in t leer te donderen; ben op zoek naar setje voor deze calibra kleur maakt niet uit zo min mogelijk beschadigd is wel een must. Heb je er 1 meld je via pm! Tegenwoordig met leerverf wat wel prijzig is 35 de liter kun je alle kleuren van de regenboog verven…:thumbup

Maurice89
                      Deelnemer

Als je geld wilt besparen pak de camera erbij… of hoe je dat ook noemt maar filmpje en zet het hier op het forum, de mensen helpen je echt wel:thumbup

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.