Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › Tsja als een 20s te traag is…. UPDATE 28-11
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 november 2009 om 16:08 #17537393
Zo kan je zelf vlaggen als je ondersteboven ligt :P:P
15 november 2009 om 16:24 #17537394:D;)
15 november 2009 om 18:14 #17537395Aha, nu is me dat van die tank ook duidelijk Ik dacht dat ie net als bij een B rechtop stond!
Al wat rondjes mee gereden?
15 november 2009 om 21:10 #17537396Nee ben nog niet klaar :P
15 november 2009 om 21:19 #17537397Dat ken ik, starten en lopen(ook een beetje leeglopen….)
16 november 2009 om 19:09 #17537398zaterdag nog een Voyage gezien,… die liep ook leeg :D
19 november 2009 om 22:37 #17537399Zo weer en kleine update, valt eigenlijk weinig meer te fotograferen.
Heb de lambda sonde erin gelast ( ja weet het, je kan het ook aan de massa leggen maar ga em ook nog ergens anders voor gebruiken)
Temperatuur voeler in de koelwaterpijp gelast voor de electrische fan,
Versnellingspook verder naar voren gezet en geknikt zodat het naar wens staat.
Lampje motorstoring aangesloten op handremlampje dit geschakeld via de ruitenwisserschakelaar zodat je ook meteen de knippercodes kan uitlezen :thumbup .
Hitteschild gemaakt om de levensduur van de remleidingen en rembooster wat te verlengen.
Uitlaat compleet gemaakt.
verder de kabelboom verder afgewerkt.Van het weekend weer verder!
25 november 2009 om 21:34 #17537400Het zijn de laatste loodjes.
Dashboard aangepast omdat de originele toerenteller niet op het dis signaal reageert :(
Verder bezig met de inlaatbuis.
25 november 2009 om 21:58 #17537401:wors
Wat een geluk als je zo handig bent!
De pook meer naar je toe zetten: is dat optioneel of niet anders mogelijk met een 5-bak?
En maak je dan gewoon een nieuw gat in de tunnel?
26 november 2009 om 17:39 #17537402Heb een nieuw gat gemaakt , dit is een R25 bak de pook moet enorm ver naar voren gezet worden, maar je komt net niet uit bij het originele gat dus idd een ander gat gezaagd.
Pas op met het knikken van de pook dat je niet door het kabeltje heen flext en dat ie niet smelt (plastic) met lassen.
28 november 2009 om 20:47 #17537403Vandaag zelf een SFI vervanger gemaakt (witkapje ;) )
29 november 2009 om 18:16 #17537404Heeft zo’n ‘echte’ SFI nog voordelen t.o.v. dit prima uitziende vervangstukje?
29 november 2009 om 19:58 #17537405Het zal misschien wat gladder zijn van binnen. Alhoewel deze ook mooi glad gemaakt is van binnen en heb em ook van binnen gelakt ivm eventuele roestvorming.
Enige nadeel is dat ik me ruitensproeiertank en de verdamper heb zitten waar dus het luchtfilter normaal komt.
En ik was met €15,- en een klein middagje lassen klaar ;)
30 november 2009 om 12:46 #17537406‘t was me helemaal ontgaan, maar dit geheel gaat dus op LPG lopen? Nooit geweten dat dat kon met een GSI blok.
30 november 2009 om 19:21 #17537407Tuurlijk kan dat :wors
30 november 2009 om 19:46 #17537408Ik kan het niet helemaal goed zien, maar is dat met injecteurs of een venturi ergens?
30 november 2009 om 21:56 #17537409Venturi,
Vanavond een paar kinderziektes opgelost. (wou niet in zijn 5) Achteruitlamp aangesloten Kabels weggewerkt en pookhoes vastgezet.
LMM is onderweg en ik betwijfel of het goed gaat het mengstuk voor de lmm (het wam nou eenmaal zo uit :mad: )
17 oktober 2010 om 10:16 #17537410Motor is te koop (zie het te koop gedeelte!)
19 oktober 2010 om 21:39 #17537411Gaat weer een CIH in! Zo’n fijne 2400 :wub Bergen koppel in zo’n gietijzeren kanon :thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.