truck run met eventueel manta’s

Forumindex Forums Modellen Manta truck run met eventueel manta’s

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    mantaascona

volgend jaar vieren ze in het cruquius bij het haarlemermeer een 10 jarige jubileum van de truck run.dat houd in dat ze met verstandelijk gehandicapten rond rijden nu willen ze het wat groters doen.nu dacht ik met mijn collega om er mischien manta’s bij te halen en een motor club.het is nog niet zeker maar is er interesse voor binnen de club.dan kan ik dat door geven en kunnen ze contact opnemen met de club. alvast bedankt voor eventuele reacties

Dolmans
      Deelnemer

leuk idee. Als datum past, doe ik mee.
        Heb ook al vaker met de Mantarun (tocht van Manta’s met gehandicapten) mee gedaan.
        Elke keer genieten!

MantaLoesje

Hoi,

Als hij dan af is… en de datum kan, dan is dat zeker een heel leuk idee!!!

Groetjes Marloes

opelmanta29
          Deelnemer

Laat je idee anders even opnemen bij de Manta Club, stuur postbusmanta even een berichtje. Misschien wordt het toch nog waarheid.
            Misschien is er een mogelijkheid dat dit georganiseerd kan worden.
            Een motorclub zal niet zo makkelijk gaan denk ik zelf of je moet een club voor motoren hebben met alleen maar zijspan.
            P.S. het is trouwens Cruquius ;)

mantaascona

je hebt gelijk het is cruquius :thumb .mijn collega gaat het nog verder uitwerken en zodra we de plannen concreet hebben neem ik contact op met postbus.thanks voor de reactie :D

eddepet007

volgens mij heeft mijn broer ook al eens met de motorclub aan zoiets mee gewerkt

club heete cma
                mischien kun je die mailen met een verzoek

idee is iig goed zelf div keren manta run gereden altyd mooi

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.