Forumindex › Forums › Modellen › Astra › trots op me astratje :P:P
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 januari 2012 om 21:52 #17967793
heb van de zomer met mn x16sz de 180 aangetikt op de teller
op ongeveer 5000 rpm, heb ook geen gps
hierboven heb je bijna geen vermogen meer met een 8v
veel harder zul je niet gaan dan 170
enige manier is achter iemand hangen met een snellere wagen
slipstreamen heet dat en zonder dat had ik de 180 niet gehaald :D9 januari 2012 om 22:01 #17967794P.s. Ik zet mn radio altijd uit als ik aan het speedtesten ben
vind het geweldig om mn motor te horen janken
mooiere muziek kan je niet hebben, BBBwwwhhaaaaaaap!!!!
toerenteller? wat is dat, nog nooit gebruikt alles op gevoel king:Mario
9 januari 2012 om 22:08 #17967795@soepkiepe wrote:
toppen kan geen kwaad..
ik zette de muziek zachter en hoorde de auto toch aardig toeren maken ;)Hij moet juist lekker toeren maken..
Je kan m Veilig doortrekken, als je met je neus op de voorruit zit, zit je in de toerenbegrenzer…
Hoevaak ik al niet een toerenbegrenzer aangetikt heb met de Vectra in 3 (175km/u) en 4 (220km/u) zijn niet meer op een hand te tellen, gewoon net te laat met doortikken…
Willem
9 januari 2012 om 22:35 #17967796Willem, het is je vergeven hoor ;)
Of je het nu ‘verschil’ of ‘ontwikkeling’ noemt, we zijn dus beide van mening dat er enige (kleine) verschillen zitten tussen de ophanging van de Coupé’s en de rest van de G’s (o.a. de veerconstante). Voor zo’n ‘topmodel’ is het inderdaad te weinig en hadden zowel de vering als het dash eigenlijk meer aanpassingen mogen hebben, dat ben ik met je eens. Maar aangezien ik nog nooit in een Astra G hatchback heb gezeten (op een OPC met gelimiteerd Recaro-interieur na dan) stoor ik me niet aan het dash.9 januari 2012 om 23:02 #17967797@wim-v6 wrote:
@soepkiepe wrote:
toppen kan geen kwaad..
ik zette de muziek zachter en hoorde de auto toch aardig toeren maken ;)Hij moet juist lekker toeren maken..
Je kan m Veilig doortrekken, als je met je neus op de voorruit zit, zit je in de toerenbegrenzer…
Hoevaak ik al niet een toerenbegrenzer aangetikt heb met de Vectra in 3 (175km/u) en 4 (220km/u) zijn niet meer op een hand te tellen, gewoon net te laat met doortikken…
Willem
Jah in de 4 is dat vrij freaky kan ik je vertellen, ergens rond de 175 bij mij :shock:
10 januari 2012 om 07:17 #17967798mijn automaat schiet niet in de toerenbegrenzer stopt er net net voor king: :vertag
idd muziek uit :angel en die motor horen fluiten :wub -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.