Trommelremmen Corsa C Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Trommelremmen Corsa C Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 5 augustus 2011 om 17:09 #17239279 groenetijger Lid sinds:13 December 2007 Ik heb een vraagje.. Kan ik snel/eenvoudig mijn complete trommelrem loshalen, zodat ik bij de hub kan komen? Zo ja, hoe kan ik dat doen? Kheb het nog nooit proberen los te halen, dus eerlijk gezegd ook nooit gekeken. Echter met voorkennis handelen is altijd handig. Enige tips verder? 5 augustus 2011 om 17:24 #17896145 kinematicDeelnemer Lid sinds:26 June 2011 @groenetijger wrote: Ik heb een vraagje.. Kan ik snel/eenvoudig mijn complete trommelrem loshalen, zodat ik bij de hub kan komen? Ja, dat kan eenvoudig en snel :D Zo ja, hoe kan ik dat doen? Hiermee :thumb Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen