Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Trillende versnellingspook
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 juni 2010 om 16:09 #17221933
Ik heb sinds kort het probleem met mijn calibra dat de versnellingspook trilt.
Dit is vooral zo in de 4e versnelling, en wordt erger bij acceleren.Ik dacht zelf aan een motorsteun of een kromme aandrijfas?
Misschien is er iemand die dit meer heeft mee gemaakt?
Alvast bedankt
2 juni 2010 om 12:50 #17681410origineel gepost door corsa_c20xe
Ik heb sinds kort het probleem met mijn calibra dat de versnellingspook trilt.
Dit is vooral zo in de 4e versnelling, en wordt erger bij acceleren.Ik dacht zelf aan een motorsteun of een kromme aandrijfas?
Misschien is er iemand die dit meer heeft mee gemaakt?
Alvast bedankt
kan ook een gare schakelstang zijn.
ofja bedoel het kunstof mechanisme in de auto.Ik heb deze ook vernieuwd.
2 juni 2010 om 14:32 #17681411Mijn pook trilt ook als ik rij..
Ik ben laatst wezen kijken en wat blijkt, ik heb geen kunstoffen mechanisme in de auto zitten ( je weet wel om de auto in zn versnelling te zetten).. Is dat normaal? Als ik snel naar de 3e versnelling wil schakelen (tijdens een sprint) floept die altijd er naast…
@corsa_c20xe: sorry dat ik over mijn probleem heb, maar vond het wel gerelateerd en misschien hebben we het zelfde probleem ;)2 juni 2010 om 20:07 #17681412Ik heb vandaag de wielen gebalanceerd, zat iets van 20 gram in aan de voorwielen, en het is volgens mij wel iets beter geworden. Vandaag onder het rijden nog even gekeken waar het weg kwam, er zit wel wat speling op de kogel die onder
op de versnellingspook zit… Misschien dat ik deze ook nog vervang een deze dagen…@cabriobully : jij hebt het hele gedeelte vervangen wat met 4 bouten vastzit aan de tunnel? Wit/geel kleurig?
@satiesz: Alle info is welkom natuurlijk :thumbup4 juni 2010 om 21:53 #17681413Ik denk dat ie de stang bedoelt in die gele behuizing. Die loopt door een rubber/kunststof deel heel en dan naar je versnellingsbak.
4 juli 2010 om 22:16 #17681414origineel gepost door corsa_c20xe
Ik heb vandaag de wielen gebalanceerd, zat iets van 20 gram in aan de voorwielen, en het is volgens mij wel iets beter geworden. Vandaag onder het rijden nog even gekeken waar het weg kwam, er zit wel wat speling op de kogel die onder
op de versnellingspook zit… Misschien dat ik deze ook nog vervang een deze dagen…@cabriobully : jij hebt het hele gedeelte vervangen wat met 4 bouten vastzit aan de tunnel? Wit/geel kleurig?
@satiesz: Alle info is welkom natuurlijk :thumbupjipjip
maar heb alles overgezet van een andere auto -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.