Trillende tellerwijzers Vectra Sport uit 2000

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Trillende tellerwijzers Vectra Sport uit 2000

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225592
    spl_junkee
      Lid sinds:
      12 September 2006

      Beste Opel Forummers,

      Ik heb het volgende probleem.
      Ik wilde vandaag mijn Opel Vectra Sport uit 2000 starten en kwam het volgende tegen en dat is dat mijn tellerwijzers ontzettend snel beginnen te trillen :wtf.Zodra ik mijn contact uitzet en de sleutel eruit haal dan staan ze iets later stil maar niet op de juiste manier :hmmz.
      Kan er iemand hier op dit forum mij vertellen tegen wat voor probleem ik aangekomen ben???En wie weet hier misschien een antwoord op deze te verhelpen???
      Ik heb er een You-Tube link erbij de gedaan zodat jullie kunnen zien wat ik met mijn probleem bedoel.

      http://www.youtube.com/watch?v=sXvLkkJ60dk

      Graag verneem ik van jullie op een antwoord.

      Groetjes Danny uit Alblasserdam.

      #17725101
      sjouke
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 September 2006

        check je massa eens of laat je dynamo eens uitlezen? aangezien de B vec met een electronische teller rijdt

        deze zijn wel gevoelig voor te hoge voltages (dit hoeft het probleem overigens niet te zijn hoor)

        #17725102
        spl_junkee
          Lid sinds:
          12 September 2006

          Sjouke,

          Bedankt voor je snelle reactie maar die 2 opties had ik al genomen om te checken en daar zit het probleem inderdaad niet.Voor de rest werkt alles naar wens,het zijn alleen de toeren- en snelheidsmeter die het probleem hebben.
          Voor de rest werkt de Vectra naar behoren,hoor,zowel motorisch als elektrisch.

          Gr,Danny

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.