trillend vliegwiel na chippen 1.7 cdti (100 pk)

Forumindex Forums Techniek Ecotec trillend vliegwiel na chippen 1.7 cdti (100 pk)

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    jerome

Hoi,

ik heb een vraagje. Krijg je een trillend vliegwiel als je een 1.7 cdti 100 pk chipt? Ik bedoel dus een trillend vliegwiel wanneer je bij lage toeren het gaspedaal helemaal intrapt.

Ik heb ooit een tdi gehad waarbij dat wel het geval was, en ben nu benieuwd of dat bij deze motoren ook voorkomt.

Alvast bedankt!

erwin78

Waarschijnlijk is je vliegwiel dan al verweg versleten, en dan kan het laag in toeren het vermogen niet meer goed aan.

Wat is de kilometerstand?

erwin78

Oja en je staat in het verkeerde deel van het forum;)

jerome

Nou, ik heb sinds kort een astra 1.7 tdci 100 pk uit 2005 en ik vind m namelijk nogal snel voor een 100 pk.

Dus misschien is hij wel gechipped… Als die motoren ook een trillend vliegwiel zouden krijgen bij volgas in lage toeren na het chippen zou het makkelijk te controleren zijn.

Hij heeft nu namelijk dus geen last van het vliegwiel.
            Is er nog een andere manier om er achter te komen of hij gechipped is?

De 1.7 cdti is toch een ecotec motor? Dus toch het het goede deel van het forum?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.