trillend stuur opel agila

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila trillend stuur opel agila

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    franksmits

Ik heb onlangs een opel agila 1.0 uit 2003 gekocht. Bij 90 km en bij 120 km per uur trilt de auto vrij heftig. Zowel het stuur als de stoel geeft trilling. Ik heb 4 nieuwe banden en deze laten ballanceren en de auto laten uitlijnen zonder resultaat. Ook heb ik een set winterbanden met andere velgen geprobeerd, dit hielp ook niet. De auto trilt niet wanneer ik rem. Wat zou hier het probleem kunnen zijn?

Kwimbus

Ik heb geen idee. Mijn agila geeft hetzelfde probleem. Ik denk persoonlijk dat het stabiliseren niet bedoeld is voor zulke snelheden. Ik Ga binnenkort achter verstevigde achterveren plaatsen. Ik heb trouwens al veel breedere wielen. Welke een flink hebben opgelost. En hij stuurt nu ook veel prettiger! WEL MN WIELKASSEN MOETEN UITROLLEN TROUWENS!!!

Ik ben benieuwd.. Anders misschien toch ook maar verlagen en andere stabilisator stangen overwegen. Eens zien volgende maand bij de Opel Dealer tijdens de APK

Erwin Meelhuysen
        Deelnemer

Heb ook zelfde probleem, banden vervangen enz. Kan het aan de aandrijfas/ homokineet liggen. versleten en in onbalans dan? :wacko:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.