Trillen stuur Opel Corsa vanaf 90+

Forumindex Forums Modellen Corsa Trillen stuur Opel Corsa vanaf 90+

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Banipo
    Deelnemer

Beste Leden,

Mijn naam is Julian, ik rijd een Blauwe Corsa C Rhythm uit 2004. Hij bevalt me erg prima!

Helaas zit ik ermee dat er een trilling in het stuur zit die ik er niet uit krijg. De garage waar ik heen ging vond t niet storend en een andere garage nam het niet serieus. Misschien dat iemand hier nog wat tips heeft

Waar gaat het om?

Trilling in het stuur vanaf 90 km/u. Vanaf daar is het merkbaar en houd het aan ongeacht de snelheid.

Wat is er gedaan?

-Gebalanceerd (wel 4-5x)

-Andere wielen (Zelfde effect)

-Alles schoongemaakt qua roest en vuil in de naaf, schijf en onder de schijf

-Net nieuw APK, dus ik denk dat de wiellagers goed zijn voor, zijn ook niet hoorbaar

Ik kan vrij veel zelf, alleen weet niet waar ik nu meer moet kijken.

Ik dank u allen alvast voor het meedenken!

djz
      Deelnemer

Kan van alles zijn,

Je schijfremmen, aandrijft Assen, je wiele laten balanceren aan de auto.

Deden ze vroeger ook, weet niet of ze dat nog doen

Banipo
        Deelnemer

Ik heb een setje Remschijven en Remblokken besteld van Brembo, er zitten nu hele goedkope (vorige eigenaar) op, wie weet of dit het verschil gaat maken! Het kost sowieso allemaal niks voor de C corsa, dus dit is het me wel waard te proberen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.