trillen aan het stuur

Forumindex Forums Modellen Astra trillen aan het stuur

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    barend467

Sinds kort heb ik als ik op een recht stuk weg rijd en ik rij zeg maar tegen de rechterzijlijn aan en ik stuur heel klein beetje na links (zeg maar richting de middenlijn) zit er een trilling of een knobbel ofzoiets waar die overheen moet.

ik bedoel dus niet echt een bocht maken maar gewoon een heel klein beetje bijsturen dan heeft die dat

hij doet het ook alleen als ik het stuur een heel klein beetje na links draai en na rechts doet hij dat niet.

als ik gewoon rustig rij om een andere straat in te rijden en het stuur helemaal draai merk ik er niets van, het is echt pas merkbaar als je 80 rijdt en een heel klein beetje bij moet sturen na links

weet iemand wat dit kan zijn??

ik hoor het graag jullie mening

Alvast bedankt

elektronicanet

Exact hetzelfde had ik ook. Bij de APK bleken mijn stuurkogels teveel speling te geven, deze zijn gisteren vervangen. Ik heb nog niet geprobeerd of het over is, maar ik denk dat dit het moet zijn :)

Plf

Klinkt idd als versleten stuurkogels. Zou er even naar laten kijken, kan gevaarlijk worden als het verergert.

Succes.

bjornspiering
          Deelnemer

Dit had ik ook.

maar bij mij zat er een deukje in de velg. deze heb ik vervangen toen en het probleem was verholpen.

barend467

en wat kost dat zo’n nieuwe stuurkogel laten vervangen?

:wtf

wim-v6
              Deelnemer

Stuurkogel zelf is niet duur (dacht iets van 30 a 40 euro), en als het wil meewerken dan is deze ook goed te vervangen, dan word het niet heel duur in ieder geval.

Willem

elektronicanet

Ik was 2x 45 euro kwijt inclusief montage, en 35 euro voor het uitlijnen (dat is namelijk ook nodig).

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.