triest nieuws

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer triest nieuws

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
  • Auteur
    lenn0
    Deelnemer

Blijft droevig, sterkte ermee!

Ik weet er inmiddels alles van, want vorige week de 19e hebben we mijn rottweiler in moeten laten slapen. Net geen 10 jaar oud geworden.
      Dat kwam echt heel abrupt, ineens kon ie totaal niet meer opstaan, had duidelijk veel pijn en toen bleek dat de botkanker die al eerder in zn heup was weggehaald waarschijnlijk ook in zn rug zat. Niet eens fatsoenlijk afscheid kunnen nemen. Hij zou die dag naar de dierenarts gaan, maar de dierenarts is maar naar ons gekomen…

Echt kapot ben ik er van, ik wens jou ook veel sterkte.

Navy
      Deelnemer

Ik wens jou ook heel veel sterkte LennO. Zoiets blijft een zwaar verlies.

nova….
        Deelnemer

origineel gepost door lenn0
          Blijft droevig, sterkte ermee!

Ik weet er inmiddels alles van, want vorige week de 19e hebben we mijn rottweiler in moeten laten slapen. Net geen 10 jaar oud geworden.
          Dat kwam echt heel abrupt, ineens kon ie totaal niet meer opstaan, had duidelijk veel pijn en toen bleek dat de botgriep die al eerder in zn heup was weggehaald waarschijnlijk ook in zn rug zat. Niet eens fatsoenlijk afscheid kunnen nemen. Hij zou die dag naar de dierenarts gaan, maar de dierenarts is maar naar ons gekomen…

Echt kapot ben ik er van, ik wens jou ook veel sterkte.

Bedankt!!… En ik wens jouw ook veel sterkte.

3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.