trekkracht astra 1.6 szr tailgate

Forumindex Forums Modellen Astra trekkracht astra 1.6 szr tailgate

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231874
    johannes78
      Lid sinds:
      29 January 2011

      hallo allemaal

      Heb een probleem met mijn astra 1.6szr tailgate van 97.
      De ene keer trekt hij als een beer en de andere keer houd hij veel in en trekt dan de helft van wat hij normaal doet. Heb een aantal dingen gedaan om te kijken of dat het was zoals egr klep schoongemaakt, egr klep dichtgemaakt luchtfilter veranderd nieuwe ontseking erop gezet met kabels bougies nagekeken maar niks helpt. iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen?

      #17807413
      kiyamizio
        Lid sinds:
        5 February 2010

        uitlezen miss storing dat hij in ze nood program gaat?

        #17807414
        johannes78
          Lid sinds:
          29 January 2011

          Ja daar zat ik zelf ook al aan te denken maar dan moet hij constant in de noodloop draaien toch? ik bedoel bij het ene stoplicht trekt hij goed bij de volgende niet dan trekt hij maar de helft en dan bij de volgende stoplicht trekt hij wel weer goed, hij doet het ook niet elke dag heb ook zo dagen dat hij perfect loopt. op het moment dat hij ff slecht loopt lust die trouwens ook wel een goeie slok benzine.

          #17807415
          _Paul_
            Lid sinds:
            16 January 2011

            Heb ik ook gehad, dan goed lopen dan weer niet en geen motormanagement lampje dat gaat branden, bij mij was het de Lambda sonde.

            #17807416
            johannes78
              Lid sinds:
              29 January 2011

              zal morgen meteen ff kijken dat zal eigenlijk t enigste nog kunnen zijn waar het aan kan liggen, hij geeft dan immers verkeerde waardes door.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.