trekhaak zafira

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) trekhaak zafira

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    marcbouman

Mischien iemand die mij kan helpen, na het aansluiten van de bedrading van de trekhaak knalt er na het inschakelen van de mistachterlichten de zekering uit bij aangekoppelde aanhanger, zonder aanhanger blijft ie er gewoon in
      Maar de ‘monteur’ houd van de kabelboom de grijze draad over, mischien moet die ook ergens bij, ik denk nl dat de grijze er voor zorgt dat de mistlamp van de auto uitgaat als de kar erachter hangt mischien iemand een oplossing
      Bvd Marc

Haasje17
      Moderator

Om welk type zafira gaat het en welk merk kabels heb je voor je aanhanger? Of is het universeel.

tijgetje57
        Deelnemer

Bij de aansluiting van de doos zit een kaartje met daarop de verklarende kleurcoderingen. Ga eens langs de Brezan en vraag of je een foto’tje mag maken van het kaartje in de verpakking.

Daarmee ga je verder sleutelen aan de stekkerdoos. Het is vrij simpel te doen. Moeilijkheidsgraag van 1 t/m 10….. ik geef het een 5’je. Als je een schroevendraaier vast kunt houden en kleuren kunt lezen kom je al een heel eind.

marcbouman

ja dat klopt maar we zaten nog een beetje met de grijze kabel, maar daar zijn we inmiddels dankzij de hulp van dit forum achter hoe het moet
            schakeldraad mistlamp naar stekkerdoos en dan de grijze vanaf het ‘opengaande contact’ in de doos terug naar de mistlamp
            allemaal bedankt voor meedenken

Groet Marc

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.