Trekhaak Vectra C

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Trekhaak Vectra C

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Roel
    Deelnemer

Vorige week een goede aankoop gedaan. Mijn Astra Coupé was aan vervanging toe en hierdoor een Vectra C aangeschaft. De auto is gewoon nieuw, heeft 56k gelopen, altijd in de garage gestaan en letterlijk van een oud mannetje geweest (90 jaar). Alle beurten bij de Opel-dealer gehad. het enige minpunt is dat de airco niet werkt en er geen trekhaak opzit. Hier was ik wel naar opzoek, maar kon ‘m niet laten staan daardoor.

Naar dat laatste ben ik al een paar dagen opzoek. Bij mijn vorige Vectra (2000) heb ik de trekhaak zelf gemonteerd,, maar ik merk dat dat bij deze Vectra niet zo makkelijk gaat.

Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik precies nodig heb en waar ik het eventueel zou kunnen krijgen? Dan bedoel ik de losse bedrading (kabelset), aanhangermodule en de trekhaak zelf. Of misschien heeft iemand nog iets in de schuur liggen hiervoor…?

Alvast mijn dank.
      [IMG]http://i15.photobucket.com/albums/a389/Roel23/IMG_1059_zpsbesajqmw.jpg[/IMG]
      [IMG]http://i15.photobucket.com/albums/a389/Roel23/IMG_1060_zpsrzv832db.jpg[/IMG]
      [IMG]http://i15.photobucket.com/albums/a389/Roel23/IMG_1061_zpsotvm5thn.jpg[/IMG]

Jan-WillemK
      Deelnemer

Hoi Roel,

Waar woon je ergens in het land? Toen ik een storing had in m’n trekhaak systeem heb ik bij een plaatselijke garage een trailer module kunnen testen van een Vectra GTS met schade aan de voorzijde (die bleek uiteindelijk nog in orde). Volgens mij staat die wagen er nog en is deze beschikbaar voor onderdelen. Misschien is het wat om daar de benodigde delen vanaf te halen en op jouw wagen te klussen?

Je Vectra ziet er netjes uit! :-)

Roel
        Deelnemer

[quote quote=18347928]Hoi Roel,

Waar woon je ergens in het land? Toen ik een storing had in m’n trekhaak systeem heb ik bij een plaatselijke garage een trailer module kunnen testen van een Vectra GTS met schade aan de voorzijde (die bleek uiteindelijk nog in orde). Volgens mij staat die wagen er nog en is deze beschikbaar voor onderdelen. Misschien is het wat om daar de benodigde delen vanaf te halen en op jouw wagen te klussen?

Je Vectra ziet er netjes uit! :-)

[/quote]

Hey Jan Willem,

Thx voor de tip. Ik woon in Limburg. Ik hoor graag van je waar de auto staat.

Jan-WillemK
          Deelnemer

Auto staat in Oudewater, dus dan kun je heerlijk wat km’s maken met je nieuwe auto :)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.