Trekhaak oris

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Trekhaak oris

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264100
    Jantjedub
      Lid sinds:
      20 September 2013

      Goededag,

      Ik ben op zoek naar de afneembare trekhaakkogel die origineel in mijn zafira b 2.2 rechtsachterin hoort te zitten.
      De auto s geimporteerd maar de trekhaak is origineel alleen zat de kogel er niet in.
      Betreft een oris a50-x type E 395.

      Is er iemand die voor mij een oplossing weet, en kijken op de sloop had ik zelf ook bedacht maar daar vindt ik hier in de buurt nog geen zafira b.
      Onderdelenlijn 0 reacties

      Alvast bedankt

      #18217980
      Family man
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 August 2012

        klik eens op onderstaande link!< nieuw en gebruikt. (bieden of goedkoopste nieuw 65euro ex verzenden)

        http://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=zafira+oris&_sop=2&#8243; onclick=”window.open(this.href);return false;

        Heb zelf een zafira B, en ben eigenlijk op zoek naar een orineel Opel afneembare set (Oris), heb er op dit forum al eens over geschreven.

        Kun jij mij helpen met de volgende vragen,
        1) is er een gedeelte uit jouw bumper gezaagd? of niet (ivm stekkerdoos denk ik) (heb zelf achterbumper met parkeersensoren)
        2) is die stekkerdoos geheel verborgen (of opklapbaar als ik het goed heb) achter de achterbumper.

        Kun je er evt foto’s van maken als je een trekhaakkogel hebt gevonden?, in dit topic of in PM daar zou je me erg blij mee maken
        omdat ik dit de mooiste oplossing vind en er nog 1 aan moet schaffen ivm vouwwagen.
        Ook ik heb in DLD een oris set (nieuw gevonden) voor 285 incl. stekkerdoos compleet, wel zelf monteren….maar ik zag de installatiehandleiding en zat met deze bovenstaande vragen dus nog niet kunnen beslissen.

        (wil graag orgineel GM/opel, afneembare trekhaak en heb op div autosites gekeken of er ergens een gat in de bumper zit, bij de meeste niet maar bij sommige weer wel een hapje gezaagd ( sites waarin auto word aangeboden gezocht op afneembare trekhaak), maar kan moeilijk half NL doorrijden om bij handelaren/dealers die auto te koop hebben onder de achterbumper te gaan liggen hoe het eruit ziet (en dan zou het ook nogeens Oris moeten zijn..)

        Succes met evt aankoop vd kogel (evt juiste typenr nachecken of het de juiste is bij jouw opel dealer als je twijfelt of het de goede is)
        en ik hoor het graag van je!!

        #18217981
        Jantjedub
          Lid sinds:
          20 September 2013

          Allereerst bedankt voor je reactie,
          Bij mij zit er een mooi soort vierkant gat en ja alles verdwijnt achter de bumper. Ik heb een foto maar zie niet hoe ik die hier kan plaatsen

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.