Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › trekhaak Monza
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 juni 2010 om 17:13 #17222955
Ik zou graag een trekhaak onder de Monza steken aangezien ik wel eens onderdelen moet gaan halen en deze niet steeds in de wagen passen. Nu vroeg ik me af of er eigenlijk verschil zit tussen trekhaken van een A1 en een A2? Chassis en bevestiging zullen volgens mij wel overeen komen, maar zit er mss verschil in de haak zelf doordat er een andere bumper zit op een A2?
29 juni 2010 om 06:04 #17693160http://link.marktplaats.nl/357597411
hier heb ik de mijne ook weg kostte 60€:agent
hij weet hier ook wel meer van:afrop.s. mijn “haak” steekt Zeker 15/20 cm uit dus ruimte genoeg:P
30 juni 2010 om 07:49 #17693161ff een paar fotootjes gemaakt
30 juni 2010 om 18:13 #17693162Heb de trekhaak gekocht, hij zou onder beide modellen passen volgens die vent. t’is deze geworden
30 juni 2010 om 21:21 #17693163zijn de gaten voor het plaatsen al voorgeboord of zijn ze al ergens voorzien?
30 juni 2010 om 21:51 #17693164Bij de jongere modellen zit er een centerpunt in de bodemplaat daar waar de trekhaak moet komen.
Kijk anders even als je de platen in de kofferbak/ chassisbalk houd of je ergens deukjes ziet zitten dan kan het niet missen !1 juli 2010 om 06:44 #17693165hij is anders dan die van mij
die van mij had 6 bevestigingspuntenals het goed is zijn de punten voor gestanst, hoef je alleen maar even door te boren
kijk hier maar even misschien heb je er wat aan
2 juli 2010 om 09:19 #17693166Ben net men haak gaan halen. Heb de eens gekeken hoe het zit met de bevestigings punten, er zijn er 4 in de koffer gestanst, die mooi overeen komen met de trekhaak. Er zijn op de trekhaak zelf idd 6 bevestigingspunten waarmee je hem kan vastzetten, maar blijkbaar heb ik er maar 4 van nodig. De trekhaak kwam vanonder een A2 en die hebben mss 2 extra bevestigingen bij gekregen want de bouten die gebruikt zijn zitten er nog bij en daar zijn wel alle 6 bevestigingen van gebruikt. De trekhaak is van GM zelf. Als het weer morgen minder warm is, steek ik hem er snel onder.
2 juli 2010 om 09:50 #17693167Eitje toch ? gaten doorboren en een gat boren voor de bedrading en aansluiten.
simpeler kan gewoon niet.
Veel succes morgen met monteren.2 juli 2010 om 10:42 #17693168er zitten 3 rubber doppen in de reserve wiel bak, dus laat men bekabeling daardoor lopen zodat ik zo minimaal mogelijk moet boren.
2 juli 2010 om 11:23 #17693169Gelijk heb je, scheelt weer roestvorming !
En zeker als ze er toch al zitten .3 juli 2010 om 12:00 #17693170de stekkers plug je als het goed is achter in de achterlichten:sleeping
3 juli 2010 om 21:56 #17693171Tadaaaaa hij zit eronder, elektriciteit volledig aangesloten. Viel me eigenlijk nog redelijk tege om hem eronder te zetten, zo een loei zwaar ding eronder ligge steken op je eentje en dan bij bepaalde bouten niet echt gemakkelijk aankunnen. maar na wat gevloek en geketter heeft mijn Monza een bol aan zijn nol :D
4 juli 2010 om 12:06 #17693172ik mis het boels kapje nog:D
voor de rest :wors:wors
had je nog iets aan het bestandje?:agent
4 juli 2010 om 12:17 #17693173heb de vraagbaak ook op cd-rom, helaas is de mijne een totaal een ander trekhaak en komt helemaal niet overeen met degene die daar beschreven staat. Maar het wijst zichzelf allemaal uit.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.