Trekhaak inleren? en heb dan mn code nodig, waar te vinden??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Trekhaak inleren? en heb dan mn code nodig, waar te vinden??

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258662
    Erikje
      Lid sinds:
      23 May 2013

      Ik heb een trekhaak geplaatst onder mn Vectra C, Als ik er een Canbus controller opzet dat laat hij alleen de continu stroom zien(het is een 13-polige), verder geen reactie, moet de trekhaak ingeleerd worden? Het schijnt bij enkele Vectra’s zo te lukken en bij anderen niet.
      Wie weet hoe dit zit?
      En als ik hem laat inleren, wat mij gewoon 45,- kost(belachelijk) heb ik een security code nodig, deze kan ik niet vinden, hoe kom ik hieraan? Dealer bellen die hem verkocht heeft?

      Groet Erikje

      #18153540
      johanhummer9
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 May 2011

        Niks belachelijk, auto tweedehands gekocht? Heb je je opel car pass niet meer? Daar staat ie op

        #18153541
        StinG
          Lid sinds:
          27 May 2011

          soms … in mijn geval ( heb geen carpas ) staat het in het begin van het onderhoudsboekje

          #18153542
          Opeltje17
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 January 2012

            Ja idd dealer bellen die hem verkocht heeft, kan zijn dat ze hem gratis aan je geven anders kost het je rond de 30 euro

            #18153543
            Erikje
              Lid sinds:
              23 May 2013

              Heb hem idd, 2e hands gekocht, morgen de dealer bellen, heb geen car pass en kon de code niet vinden in de onderhoudsboekjes. Het opvragen gaat 30,- kosten en het inleren van de trekhaak 45,- ik vind dat veel geld voor zoiets.
              Hopelijk heeft de dealer de code nog;-)

              Erikje

              #18153544
              johanhummer9
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 May 2011

                grote/dure auto = dure kosten , dan had je een corsa b moeten kopen , gewoon draad op draad niks inleren

                #18153545
                speaker
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  8 March 2007

                  Opvragen kan bij de dealer die hem ooit afgeleverd heeft. Die heeft de code nl. in zijn systeem staan.

                  Vraag je hem bij je eigen dealer op , dan kost dat 30 euro omdat zij hem uit het systeem moeten halen en daar vraagt Opel NL geld voor.

                  @ Johanhummer: Neem je een nieuwere Corsa … dan zit je ook met dit probleem … :angel

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.