Trekhaak en knipperlicht demonteren

Forumindex Forums Modellen Astra Trekhaak en knipperlicht demonteren

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Bennykuh

Hoe kan ik mijn trekhaak demonteren?

Zijknipperlicht kan ik die zo of vanuit de motorruimte demonteren?

betreft Astra F 5d hatch uit 96

Nefesh

Voor zo ver ik met me knipperlicht te maken heb gehad moet je kap omhoog en dan zit er tussen je koplamp en je knipperlicht een rondje daar moet je een kruiskop insteken met een lange steel en dan los schroeven (linksom dus:hmmz) stekkertje lostrekken en hij valt er praktisch uit… Wat ga je doen dan als ik vragen mag?;)

Bennykuh

Ik wil de kapjes aan de zijkant vervangen, zijn nog oranje maar wil wit of smoke…

betreft dus niet mn knipperlicht langs de koplamp.

wim-v6
          Deelnemer

zijknipper naar vooren of naar achter schuiven en eruit wippen vanaf de buitenkant van de auto.

vanbinnen kom je er niet zomaar bij.

Trekhaak kan je er zo onderweg halen, deze zit vast met bouten, wel zal de bumper eraf moeten.

je kan vaak ook alleen de kogel eraf halen, deze zit meestal met 2 bouten vast.

Willem

DarkNL08
            Deelnemer

Even een gigantisch schopje… maar ik heb precies dezelfde vragen voor een Astra G.

Wil ook de (kop) van de trekhaak eraf halen + witte knipperlichten plaatsen.

Moet je ertussen wippen ofzo? En de trekhaak is gewoon los te halen, er hoeft niets “afgemeld” te worden in de computer?

Alvast bedankt :P

Famempeters

nee dit zijn nog gewone auto,s zonder melding van verlichting via de computer dus je kan de troom zooi gewoon volgen en netjes demonteren .

als je alleen de knop weg haald blijft het stopcontact naar boven gedraaid zitten is het een vaste montage plaat blijft dat in het zicht ,wil je dat niet dan hele haak demonteren .plak wel de boorgaten in de auto af .

en de knippers ziten geschoven en geklikt in het scherm als je de nieuwe hebt kan je zien hoe te schuiven en dan rustig naar je toe trekken . .

DarkNL08
                Deelnemer

Thanks! knipperlichten plaatsen is gelukt.. nog wel ff oranje lampjes :P

de trekhaak ga ik van ‘t weekend effe mee aan de slag.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.